01_ Vint-i-cinc dissenyadores, dissenyadors i marques participaran a la 31a edició del 080 Barcelona Fashion

La propera edició se celebrarà del 2 al 5 de maig al Recinte Modernista de Sant Pau

Dijous, 30 de març de 2023.- Vint-i-cinc dissenyadores, dissenyadors i marques de moda presentaran les seves noves col·leccions durant la propera edició del 080 Barcelona Fashion —plataforma de moda que impulsa el Departament d’Empresa i Treball, a través del Consorci de Comerç, Artesania i Moda (CCAM)— que se celebrarà del 2 al 5 de maig al Recinte Modernista de Sant Pau.

Participen en aquesta 31a edició (per ordre alfabètic): 404 STUDIO, Anel Yaos, Bielo_Oscarleon, Compte Spain, Custo Barcelona, Dominnico, Eñaut, Escorpion, Free Form Style, Habey Club, Laretta, Lebor Gabala, Lola Casademunt by Maite, Menchen Tomas, Nathalie Chandler, Outsiders Division, Paolo Leduc, Reveligion, Rita Row, Simorra, The Artelier, The Label Edition, Txell Miras, Victor von Schwarz, Yolancris.

DISSENYADORES, DISSENYADORS I MARQUES

404 STUDIO: Marca de moda que busca la singularitat i reinventar la tradició a través d’una visió contemporània, una interpretació que porta per tot el món. Han lluït les seves creacions artistes com Milena Smit o Dua Lipa.

ANEL YAOS: Firma del director creatiu Anel Yaos. Les seves creacions es basen en la sostenibilitat, la inclusió i l’“slow fashion”. Estèticament, hi destaquen l’estampació floral i geomètrica, els volums i ornaments i les superposicions.

BIELO_OSCARLEON: Marca moderna i refinada amb variacions dels talls tradicionals i una gran varietat de textures, fruit de la col·laboració entre les dues firmes.

COMPTE SPAIN: Firma del dissenyador valencià Santi Mozas. Les seves peces exclusives es creen d’una manera tradicional, ètica i sostenible, destacant els artesans que col·laboren amb la marca.

CUSTO BARCELONA: Firma internacional de moda catalana creada als anys 80 pels germans Dalmau. Amb el temps, la investigació en l’ús del color i els estampats s’ha convertit en innovació, audàcia i sofisticació. Actualment CUSTO BARCELONA existeix com un estil en ell mateix.

DOMINNICO: Firma del director creatiu Domingo Rodríguez Lázaro. Treballa sota la premissa de l’“slow fashion” i es caracteritza per la meticulositat en el patronatge, la investigació en nous teixits i la sostenibilitat en els processos.

EÑAUT: Firma del dissenyador basc establert a Barcelona, Eñaut Barruetabeña. Guanyador del Premi Nacional al Disseny Emergent de la Generalitat de Catalunya.

ESCORPION: Fundada l’any 1929, és un referent en el sector del “knitwear” internacional gràcies al sofisticat disseny i a l’“heritage” de les seves col·leccions. Amb els anys ha esdevingut una icona de moda eterna i versàtil.

FREE FORM STYLE: Marca pionera en dissenyar moda adaptada a diferents discapacitats. Aposta per la comoditat sense renunciar a l’elegància, sempre amatent a les últimes tendències.

HABEY CLUB: Firma dels creatius David Salvador i Javier Zunzunegui. Basada en l’“slow fashion”, se centra en la reutilització de teixits i l’ús de fibres reciclades o 100% orgàniques.

LARETTA: Firma de la dissenyadora Lara Serrano. La marca busca crear una atmosfera on convisquin la tradició i la modernitat a través de peces volumètriques, sempre usant teixits sostenibles i producció local.

LEBOR GABALA: Firma de la dissenyadora Maite Muñoz. Aposta per la tria de les matèries primeres més exquisides, a la recerca de la màxima qualitat.

LOLA CASADEMUNT BY MAITE: Línia prèmium de LOLA CASADEMUNT, empresa pionera de moda especialitzada en roba i accessoris. Les seves col·leccions segueixen les tendències que marca el mercat, però sempre reinventades amb el segell singular de la marca.

MENCHEN TOMAS: Firma de la dissenyadora catalana Olga Menchén, fundada al 1995. Dissenya, produeix i confecciona les seves pròpies col·leccions de prêt-à-porter, festa i núvia, així com dissenys exclusius d’alta costura i per a núvies a mida.

NATHALIE CHANDLER: Dissenyadora i artista belga establerta a Barcelona. Les seves creacions combinen l’estil rock i “chic”, per despertar el costat rebel d’una dona elegant i trencar els codis de la societat.

OUTSIDERS DIVISION: Firma creada per David Méndez Alonso l’any 2012. Dissenya roba a partir de les emocions, l’art i la imaginació. Treballa amb artesans i recupera tècniques i disciplines oblidades fetes a mà.

PAOLO LEDUC: Firma creada pel dissenyador de moda Paolo Chulia Leduc. El pilar de la marca és la sastreria, a partir de la qual Leduc desconstrueix les peces, manipula teixits i estampa digitalment amb la tècnica del “trompe l’oeil” amb l’objectiu de distorsionar les formes clàssiques.

REVELIGION: Firma fundada per Maite Rodríguez l’any 2015. Se centra en un prêt-à-porter artesanal, amb gust pel tul i el romanticisme.

RITA ROW: Marca nascuda a Figueres de la mà d’Imma Serra i Xènia Semis. Aposta per dissenys contemporanis i còmodes que perdurin en el temps, destacant els valors de la moda conscient i sostenible i la producció local.

SIMORRA: Firma creada per Javier Simorra l’any 1978, innovadora en el seu moment per entrellaçar el procés productiu de la costura amb les formes de confecció pròpies del Prêt-à-porter. Actualment la seva proposta de valor es basa en la conceptualització del teixit, desenvolupat especialment per a cada col·lecció. Propugna un disseny funcional, que doni resposta a una societat transgeneracional.

THE ARTELIER: Firma fundada l’any 2020 per Alba Ayza. Crea peces atemporals i sense gènere utilitzant materials sostenibles i ètics de producció km0 a Barcelona. Destaca pels seus estampats propis i únics, que transmeten sentiments i emocions.

THE LABEL EDITION: Firma barcelonina creada per Véronique Von Siebenthal i Laura Johansson. Se centra en una moda ètica, honesta, atemporal i exclusiva, basada en la producció de càpsules confeccionades en proximitat i amb unitats limitades i en l’“slowfashion”. En només quatre anys, s’ha posicionat com una marca desitjada per tot tipus de públic, incloses actrius i influencers.

TXELL MIRAS: Firma de la dissenyadora Txell Miras, un dels noms més rellevants de la moda catalana independent dels últims 15 anys. Moda amb càrrega conceptual i disseny avantguardista amb molta cura pels detalls. Premi a la Millor Col·lecció de 080 Barcelona Fashion de l’any 2016.

VICTOR VON SCHWARZ: Dissenyador de moda barceloní, nascut a Sabadell, tot i que ha desenvolupat bona part de la seva carrera a Taiwan. Ha vestit a diferents artistes espanyols amb projecció internacional com Lola Índigo, Aitana, Mala Rodríguez o Bad Gyal.

YOLANCRIS: Firma creada per les germanes Yolanda i Cristina Pérez amb la idea de revolucionar el món de la moda nupcial i la costura, oferint uns dissenys allunyats del clixé tradicional. Destaca pel seu estil boho, del que va ser pionera en el sector de la núvia. Aposta per la qualitat i minuciositat de l’artesania i producció local.

La 080 Barcelona Fashion és una plataforma de moda que té com a objectiu impulsar la transformació del sector de la moda a través de la innovació tecnològica, alhora que treballa per situar Catalunya com a altaveu del canvi en el sector de la moda, tant a nivell nacional com internacional. Així mateix acompanya les marques catalanes en la seva transformació i posicionament. De la mateixa manera, la 080 Barcelona Fashion és una plataforma que promou la sostenibilitat i la circularitat, així com la diversitat i inclusivitat.

Segueix-nos a les xarxes socials

Facebook CCAM: https://www.facebook.com/ccamcat/

Twitter CCAM: https://twitter.com/ccamcat

Facebook 080 Barcelona Fashion: https://www.facebook.com/080BcnFashion

Twitter 080 Barcelona Fashion: https://twitter.com/080_bcn_fashion

Instagram 080 Barcelona Fashion: https://www.instagram.com/080bcnfashion/

02_ La 31a edició de 080 Barcelona Fashion posa l’accent en la diversitat

  • El director general de Comerç, Jordi Torrades i Aladren, la directora del Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya, Agnès Russiñol i Amat i la presidenta de l’Institut Català de les Dones, Meritxell Benedí i Altés han presentat les novetats de l’edició d’enguany
  • El 080 Barcelona Fashion aposta per la diversitat de cossos, de talles, funcional i de gènere, sense deixar de posar l’accent en la sostenibilitat i la circularitat
  • Aquesta edició compta amb una desfilada de moda inclusiva que s’ha organitzat en col·laboració amb l’Institut Català de les Dones i amb l’objectiu de dur a terme una acció de sensibilització sobre la neutralitat corporal i la diversitat funcional

Dimecres, 24 d’abril de 2023.— Aquest any 080 Barcelona Fashion reivindica el seu compromís amb la sostenibilitat i la circularitat i posa l’accent en la diversitat: diversitat de cossos, de talles, funcional i de gènere. Així ho han explicat el director general de Comerç, Jordi Torrades i Aladren i la directora del Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya (CCAM), Agnès Russiñol i Amat, durant la roda de premsa on s’han presentat les principals novetats i continguts de la 31a edició de la setmana de la moda catalana. En la presentació els ha acompanyat la presidenta de l’Institut Català de les Dones (ICD), Meritxell Benedí i Altés. 

En aquesta edició el compromís amb la diversitat estarà molt present tant amb el càsting, basat en la inclusió, la diversitat i la multiculturalitat, com amb les marques, compromeses i conscienciades envers els valors del 080 Barcelona Fashion. En aquest sentit, i per primera vegada en la trajectòria del 080 Barcelona Fashion, el CCAM amb la col·laboració de l’ICD durà a terme una acció de sensibilització sobre la neutralitat corporal i la diversitat funcional: una desfilada de moda inclusiva, a través de la marca Free Form Style. Aquesta actuació està emmarcada en el pla d’actuacions previstes en el Pla d’Acció impulsat pel Govern a través de l’ICD per combatre la pressió estètica 2023-2026, tal i com ha explicat la Meritxell Benedí i Altés, presidenta de l’Institut Català de les Dones.

A banda de la diversitat, 080 Barcelona Fashion és un esdeveniment marcat per la sostenibilitat i la circularitat, sense oblidar altres reptes de la plataforma com la internacionalització, la transformació digital de les marques, la innovació i la creativitat. En un diàleg permanent amb les dissenyadores, dissenyadors i marques de moda, les col·leccions que es mostren a les edicions del 080 incorporen cada vegada en major grau aquesta perspectiva. Teixits reciclats, sostenibles i col·leccions atemporals són només alguns exemples del que es podrà veure en les propostes creatives de l’edició d’enguany. 

L’esdeveniment de moda de 080 Barcelona Fashion

La 31a edició de 080 Barcelona Fashion  comptarà amb un total de 25 desfilades, dos més que en l’edició anterior. Al cartell, format per 25 dissenyadores, dissenyadors i marques, es troben: 404 Studio, Anel Yaos, Bielo_Oscarleon, Compte Spain, Custo, Dominnico, Eñaut, Escorpion, Free Form Style, Habey Club, Laretta, Lebor Gabala, Lola Casademunt by Maite, Menchen Tomas, Nathalie Chandler, Outsiders Division, Paolo Leduc, Reveligion, Rita Row, Simorra, The Artelier, The Label Edition, Txell Miras, Victor Von Schwarz i Yolancris. 

En aquesta edició les propostes seran més eclèctiques, des de les més d’avantguarda a les més mainstream. Firmes de tots els segments, combinant marques emergents amb d’altres de més consolidades, compromeses i conscienciades envers els valors del 080 Barcelona Fashion. Es podrà gaudir de col·leccions sostenibles i circulars, d’una moda inclusiva i sense gènere i d’una moda cada cop més atemporal, cosa que la fa més sostenible. 

Del 2 al 5 de maig el recinte Modernista de Sant Pau serà l’escenari de les desfilades i activitats de 080 Barcelona Fashion.  

Patrocinadors i col·laboradors de la 31a edició Barcelona Fashion
En aquesta edició, l’esdeveniment compta amb el suport de 4 marques patrocinadores que són Kevin Murphy (perruqueria oficial), MAC Cosmetics (maquillatge oficial), Moco Museum (continguts culturals oficials) i Nobu Hotel Barcelona (hotel oficial). L’esdeveniment també compta amb  12 marques col·laboradores que són:Thuya Professional Line (manicura oficial), Cointreau (licor oficial),  Gin Gold (ginebra premium oficial), Vallformosa (cava oficial), Rowenta (planxat i higienització oficial), Natur All (aigua oficial), La Roca Village (destí de compres oficial), Incavi (Institut Català de la Vinya i el Vi), DO Catalunya, DO Montsant i DO Penedès  (vins oficials), i Formatges Can Pujol (formatge oficial).

Els mitjans interessats es poden acreditar a través de la web: www.080barcelonafashion.cat

 Facebook CCAM: https://www.facebook.com/ccamcat/

Twitter CCAM: https://twitter.com/ccamcat 

Facebook 080 Barcelona Fashion: https://www.facebook.com/080BcnFashion

Twitter 080 Barcelona Fashion: https://twitter.com/080_bcn_fashion  

Instagram 080 Barcelona Fashion: https://www.instagram.com/080bcnfashion/

En Twitter:  @empresacat

03_ La 31a edició 080 Barcelona Fashion celebra la seva primera jornada amb cinc marques que han presentat les seves propostes basades en la diversitat, la sostenibilitat i la innovació

  • SIMORRA, THE ARTELIER y LARETTA han inaugurat la 31a edició de 080 Barcelona Fashion
  • BIELO_OSCARLEON, amb la seva col·lecció Romandre o Evolucionar, i ESCORPION, marca referent del knitwear en el sector, protagonitzen el tancament d’aquesta primera jornada

Descàrrega les imatges i vídeos de les desfilades de cada marca aquí

Dimarts, 02 de maig de 2023 — 080 Barcelona Fashion, organitzat per la Generalitat de Catalunya, inaugura la seva 31a edició amb les propostes de SIMORRA, THE ARTELIER, LARETTA, BIELO_OSCARLEON I ESCORPION, les primeres a mostrar les seves propostes per a la pròxima temporada. Una edició més, el recinte que ha acollit la setmana de la moda de Barcelona ha estat l’històric Recinte Modernista de
Sant Pau.
SIMORRA ha donat el tret de sortida a la setmana de la moda de Barcelona. La marca, nascuda a Catalunya fa més de 40 anys, concep el disseny d’avantguarda com un vehicle d’expressió i llibertat creativa a través del joc amb materials.
Aquesta filosofia es reflecteix en la seva nova col·lecció “IN-TOUCH” dissenyada a partir de cotons brodats, peces totalment realitzades amb artesanies de macramé per a vestits o amb aplicacions que es combinen amb altres materials. Tweeds de colors frescos i textures càlides que ens transporten a les tapisseries utilitzades en peces de mobiliari de les cases de camp per a l’estiu. Jacquards que dibuixen en relleu línies que s’entrecreuen i recorden als blancs cobrellits estivals amb els quals cobrir-se en arribar la matinada. Guipurs geomètrics que imiten les rajoles hidràuliques utilitzades en terrasses i patis protegits de la calor. Una col·lecció que ens convida a connectar a través de les mans amb els paisatges tàctils dels nostres records.

Per part seva, la marca especialitzada en estampats atemporals, sense gènere i en la seva majoria sostenibles, THE ARTELIER, ha estat la segona a desfilar. Una marca sense gènere ni barreres i atemporal que ha presentat una col·lecció inspirada en el temps i com aquest influeix en les nostres vides.
“Retiens la nuit” de la dissenyadora Alba Ayza ens porta a reflexionar sobre l’intangible i valuós que és el temps i com tots el vivim de diferents maneres. Peces que simulen el concepte del pas del temps mitjançant formes que semblen desfer-se.

LARETTA, marca que busca crear una atmosfera on convisquin la tradició i la modernitat, s’estrena en aquesta edició per a presentar “ACTA EST FABULA”, una col·lecció que té com a punt de partida l’obra “Mort i Vida” de Gustav Klimt. Una sèrie de reflexions aparentment molt allunyades entre elles, com la vida i la mort, han portat a la dissenyadora Lara Serrano a crear una col·lecció amb grans contrastos quant al color, les textures i els volums.
En aquesta gran cita amb la moda el penúltim a desfilar ha estat BIELO_OSCARLEON i la seva col·lecció “Romandre o evolucionar”. Es tracta d’una marca centrada en l’experimentació de manera rigorosa amb tècniques de teixir inventives, que donen com a resultat estructures inusuals, capaces de transformar les
idees en formes i volums inimaginables.
Una col·lecció marcada per combinacions de colors i experimentacions de patrons amb teixits de punt de luxe. Peces sense gènere, impregnades de la fusió de les tècniques orientals i occidentals que donen lloc a materials sorprenents, demostrant la tradició i innovació de la marca.

L’encarregada de tancar la primera jornada d’aquesta 31a edició ha estat ESCORPION, marca catalana habitual al 080 Barcelona Fashion. Fundada l’any 1929 és tot referent del sector del knitwear internacional i centra els seus valors en la sostenibilitat a través de processos responsables amb el medi ambient.

En honor a l’ADN de la marca, el jersei, ESCORPION presenta “Un jersei ESCORPION”, una col·lecció que aposta per l’avantguarda i és capaç de reinterpretar el seu segell d’identitat. Es composa per peces que absorbeixen les lliçons del passat i que s’apliquen al present i al futur, recuperant formes i volums icònics. Filatures subtils i delicades que dibuixen siluetes elegants i perfectes, on prevalen els tons naturals, així com el ceruli, el pètal, el palissandre i tots ells entremesclats amb el gris.

D’aquesta manera, la 31a edició de 080 Barcelona Fashion ha donat a conèixer les noves tendències en un ambient únic on la creativitat i l’essència de les marques han estat les clares protagonistes.

Patrocinadors i col·laboradors de la 31a edició Barcelona Fashion

En aquesta edició, l’esdeveniment compta amb el suport de 4 marques patrocinadores que són Kevin Murphy (perruqueria oficial), MAC Cosmetics (maquillatge oficial), Moco Museum (continguts culturals oficials) i Nobu Hotel Barcelona (hotel oficial).
L’esdeveniment també compta amb 12 marques col·laboradores que són:Thuya Professional Line (manicura oficial), Cointreau (licor oficial), Gin Gold (ginebra premium oficial), Vallformosa (cava oficial), Rowenta (planxat i higienització oficial), Natur All (aigua oficial), La Roca Village (destí de compres oficial), Incavi (Institut Català de la Vinya i el Vi), DO Catalunya, DO Montsant i DO Penedès (vins oficials), i
Formatges Can Pujol (formatge oficial).

Els mitjans interessats es poden acreditar a través de la web: www.080barcelonafashion.cat
Facebook CCAM: https://www.facebook.com/ccamcat/
Twitter CCAM: https://twitter.com/ccamcat
Facebook 080 Barcelona Fashion: https://www.facebook.com/080BcnFashion
Twitter 080 Barcelona Fashion: https://twitter.com/080_bcn_fashion
Instagram 080 Barcelona Fashion: https://www.instagram.com/080bcnfashion/
En Twitter: @empresacat

La moda inclusiva pren protagonisme l'últim dia del 080 Barcelona Fashion

  • Free Form Style has opened the last day of the Barcelona fashion week with a proposal that confers dignity upon all types of bodies
  • RITA ROW, REVELIGION, HABEY CLUB, LOLA CASADEMUNT BY MAITE, EÑAUT and YOLANCRIS were the labels in charge of closing the 31st edition

Friday, 5 May 2023 — 080 Barcelona Fashion, which is organised by the Generalitat de Catalunya (Regional Government of Catalonia), celebrates the last day of its 31st edition with proposals by FREE FORM STYLE, RITA ROW, REVELIGION, HABEY CLUB, LOLA CASADEMUNT BY MAITE, EÑAUT and YOLANCRIS. A closing that puts an end to an incredible edition marked by creativity, reflection and memories.

The unique Sant Pau Art Nouveau Site, a space that has become Barcelona’s catwalk for the last week, has opened its doors one more day to celebrate the last fashion shows of the Catalan fashion week.

The first label of the day was Free Form Style, the project founded by Marina Vergés and Carolina Asensio, which became the pioneering brand in designing clothes for people with disabilities, where comfort is not incompatible with elegance.

On this occasion, they have presented “Just a Perfect Day”, a collection based on the principles of English tailoring fused with the punk and new romantic movements, which seek to create designs without barriers. A fashion that confers dignity upon all types of bodies and that seeks to normalise physical diversity with difficulties in dressing and mobility through functional and comfortable garments.

RITA ROW, a national label that avoids fast fashion and is committed to conscious fashion, celebrates its 10th anniversary since Imma and Xènia decided to embark on the path of sustainable fashion.

The “West Road” collection plays with all kinds of textures, volumes, fabrics and cuts with a Western influence. Kitsch combinations with a country touch that result in elegant, comfortable and modern combinations; where organic cotton fabrics, premium denim, Italian yarns, virgin wool, cashmere and recycled fibres abound. A journey through the mountains of the west coast, where each garment has evolved on its path to a selected fabric and shape. Following the “West Road”, so that the person wearing that garment grows, develops and feels comfortable with the values the brand embodies.

After walking down the catwalks in Madrid and London, the label REVELIGION opts for 080 Barcelona Fashion due to its international flair to introduce the brand to other markets.

It has presented “Vandal”, a collection inspired by urban art, street style, fashion as a form of expression, street tribes and graffiti.

HABEY CLUB is presented once again on the catwalk of the industry’s most important event in Catalonia. The brand stands for the concepts of the review of traditional crafts and techniques, the analysis of trends and their durability, as well as the use of recycled or natural fibres. With inspirations that arise from art, cinema, photography or true stories that go beyond fiction and are transferred to its collections through prints, colour combinations, embroidery and styling.

The “Perspective” collection speaks of the passage of time through the prism of experience. As you get older and gain experience, you become more aware of and closer to reality. This point in the collection relates to hyperrealism in art through figures that take on a 3D aspect in the actual garments.

The Barcelona fashion week also includes the new collection by LOLA CASADEMUNT BY MAITE, a label that was established 40 years ago.

The proposal for next season is called “Acid Urban”, a fashion statement pleading that a modern and eclectic style still prevails in the big cities. Total looks are embodied by volumes, such as dresses, jumpsuits, suits, skirts, jackets and hoodies, that are rich in textures and materials, such as technical fabrics, brocades, jacquard, tweeds, gemstones and transparencies. All of the above in a full black palette as a base, which combines and contrasts with neon yellow and pink, hence bringing a street collection to life in which accessories are once again highly present in the form of country boots and brocade bags in the same tone, as well as acid-coloured caps.

EÑAUT, a brand that was created by the designer born in Gipuzkoa in September 2018, the year in which he won the REC.0/080 Barcelona Fashion contest for best designer, presents a collection that invites us to reflect.

The “Vulturno” collection wants to raise awareness of climate change, where temperatures will be the hottest and coldest to date, depending on the time of year. The current temperature is set to rise by up to 1.2°C, which is a more serious situation and requires even more urgent action. Furthermore, according to the World Meteorological Organization (WMO), there is a 20% probability that we will exceed 1.5 °C by 2024. This would be a catastrophe for the global ecosystem, with the extinction of many species of plants and animals, and the entire disappearance of the coral reefs.

YOLANCRIS was the brand to close the day of the 31st edition of 080 Barcelona Fashion. With a boho style and a pioneer in the bridal sector, it presents “Black Gofrado”.

YOLANCRIS was the label to close the day and the 31st edition of 080 Barcelona Fashion. With a boho style and a pioneer in the bridal sector, it presents “Black Gofrado”.

This collection has been designed by adapting the embossing technique in different noble fabrics, such as silk taffeta or satin, to create and play with the maximum volumes these fabrics afford us, together with the elegance of the 50s and the most purist structures of those years in terms of patterns. This results in an evening collection that is elegant and always timeless.

This fashion show was the closing of the 31st edition of 080 Barcelona Fashion. For four days, this edition has brought together fashion professionals and design lovers who have wanted to show the trends that will mark the next season in the idyllic setting of the city of Barcelona.

Sponsors and collaborators of the 31st edition of 080 Barcelona Fashion

The beauty trends are still present on the last day of this edition. Thanks to Kevin Murphy we saw music-inspired looks with curls, voluminous fringes and wet looks, whereas Yolancris showed a ponytail with a braided knot. Reveligion showed an updo look with colourful tips that takes us back to the 2000s. The make-up trends by MAC Cosmetics went from natural looks, where matte and wet skins coexist, with pearly colours in lavender, washed blues and pinks, to the use of metallic colours, especially silver, rose gold and liquid gold, which seem to merge on the eyelids. Finally, Thuya Professional Line carried out simple manicures but with contrasts, such as French manicure with black, fuchsia and natural shades that let the outfit take centre stage.

In this edition, the event is supported by 4 sponsoring brands and 12 collaborators.

In this edition, the event is being supported by four sponsoring brands, which are Kevin Murphy (official hairdresser), MAC Cosmetics (official make-up), Moco Museum (official cultural contents) and Nobu Hotel Barcelona (official hotel). The event also relies on twelve collaborating brands:Thuya Professional Line (official manicure), Cointreau (official liqueur), Gin Gold (official premium gin), Vallformosa (official cava), Rowenta (official ironing and sanitising), Natur All (official water), La Roca Village (official shopping destination), Incavi (Catalan Vine and Wine Institute), DO Catalunya, DO Montsant and DO Penedès (official wines), and Formatges Can Pujol (official cheese).

Interested media can request accreditation on the website: www.080barcelonafashion.cat

 Facebook CCAM: https://www.facebook.com/ccamcat/

Twitter CCAM: https://twitter.com/ccamcat

Facebook 080 Barcelona Fashion: https://www.facebook.com/080BcnFashion

Twitter 080 Barcelona Fashion: https://twitter.com/080_bcn_fashion

Instagram 080 Barcelona Fashion: https://www.instagram.com/080bcnfashion/

On Twitter:  @empresacat

Theme: olxxx by Jose delSol.