Barcelona Fashion Summit 2016

dijous, 4 febrer, 2016 - 08:30

Barcelona Fashion Summit és el principal punt de trobada dels professionals del negoci de la moda a Espanya, un fòrum que reuneix als principals executius del sector al voltant d’un programa de ponències i taules rodones en la que participen ponents de primer nivell. Organitzat per Modaes.es, mitjà líder en informació econòmica del negoci de la moda, la trobada aborda cada any aspectes de gran rellevància pel sector, convertint-se en un espai per y per als líders del negoci de la moda.

 

Keys of growth: com, quan i on créixer serà l’eix conductor de la quarta edició de Barcelona Fashion Summit, que tindrà lloc al Palau de la Música de Barcelona el pròxim 4 de febrer.

 

El públic, format majoritàriament per executius del sector, també té a Barcelona Fashion Summit un espai idoni per al networking qualitatiu amb altres professionals del sector. Després de reunir prop de 300 persones en les seves dues primeres edicions, l’esdeveniment va superar les 500 inscripcions en la seva tercera edició, que va tenir lloc el 5 de febrer de 2015.

 

El fòrum se celebra cada any en un espai emblemàtic de Barcelona. Després de realitzar-se a l’edifici DHUB en la primera edició, Barcelona Fashion Summit es va traslladar el 2014 a la Llotja de Mar, l’antiga seu de la borsa de Barcelona. El 2015, el fòrum es va celebrar a l’emblemàtic Palau de la Música. 

 

 

Ponents:
  • José María Álvarez és director de desenvolupament corporatiu a Inditex. El grup gallec, propietari de cadenes com Zara, Bershka, Stradivarius o Massimo Dutti, s’ha convertit en l’empresa de distribució de moda més gran del món. Inditex va tancar el 2014 amb unes vendes de 18.117 milions d’euros i un benefici superior als 2.000 milions.
  • Mar Morón és product controller per Espanya i Portugal a la companyia irlandesa Primark, un dels més grans grups de distribució de moda. Basada actualment a Dublín, l’executiva va incorporar-se a Primark el 2011, després de passar per companyies com El Corte Inglés, Carrefour, Uterqüe y Tempe (les dues últimes propietat d’Inditex).
  • Tony Batlló és des del 2014 director general d’expansió de Mango, companyia present en més de cent països de tot el món. Anteriorment, el directiu havia estat responsable de l’empresa a la regió d’Amèrica. Abans d’incorporar-se a Mango, Batlló també va estar al capdavant de Privalia a Europa. Enginyer Industrial per la Universitat Politècnica de Catalunya, l’executiu també és MBA per l’IESE.
  • Ignacio Sierra es la cara visible de Cortefiel, el tercer grup espanyol de distribució de moda. Sierra és el director general corporatiu de l’empresa i s’ocupa de les àrees de comunicació, responsabilitat social corporativa i M&A. Llicenciat en Dret i MBA per l’Instituto de Empresa, l’executiu és també adjunt al conseller delegat i a la presidència.
  • Clemente Cebrián és fundador, juntament amb el seu germà Álvaro, de l’empresa de moda masculina i femenina El Ganso. Formats en Ciències Empresarials per CUNEF, tots dos van donar el salt a la moda el 2004. El Ganso, que ha incorporat el fons francès L Capital al seu accionariat, compta actualment amb uns 120 establiments al món i una plantilla formada per 600 persones.
  • Fernando del Monte és director d’exportació de Grupo Mayoral, l’empresa espanyola més gran especialitzada en moda infantil. Llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat de Màlaga, l’executiu va incorporar-se a Mayoral el 1997, després d’iniciar la seva carrera professional en companyies com Nissho Iwai Iberia.
  • Sergio Ros és soci i conseller delegat de l’empresa MTNG Experience, un dels grups més grans de calçat d’Espanya i que gestiona les marques Mustang, Sixtyseven, MariaMare, Estefanía Marco, entre altres. Nascut a Elx el 1974, Sergio Ros va estudiar Ciències de la Informació (Publicitat i Relacions Públiques) al C.E.U. San Pablo de València.
  • Eva Abans és la sòcia directora de EY a Catalunya, càrrec que va assumir el març passat després de catorze anys a la firma, a la que es va incorporar el 2001 per formar part de l’equip d’assessorament de transaccions. EY és una firma global de serveis d’auditoria, fiscalitat, assessorament en operacions corporatives i consultoria.
  • Susana Ortega és directora de recursos humans de la companyia espanyola Blanco des del 2014. Llicenciada en Direcció i Administració d’Empreses per la Universitat de Granada i amb estudis a l’Instituto de Empresa i a l’Aliter International Business School, Ortega compta amb més de quinze anys d’experiència en empreses com ABN AMRO, Grupo Vips o Musgo.
  • Luis Lara és senior advisor a KPMG, on impulsa la divisió de moda. Luis Lara, que va iniciar la seva carrera professional a Accenture, ha estat director general de retail a Pronovias, director internacional a Inditex i ha passat per companyies com Marks&Spencer.
  • Giusy Bettoni és una de les majors expertes del món en moda sostenible. Amb experiència en companyies com DuPont, Tencel o NatureWorks, a més de l’International Institute for Cotton, Bettoni és fundadora i consellera delegada de Creativity Lifestyle and Sustainable Synergy (C.L.A.S.S.).
  • José Ángel Pardo Martínez és director general de Liwe Española, una de les més grans companyies espanyoles de moda per volum de negoci, amb una xarxa de més de 300 botigues. Format en Ciències Empresarials, l’executiu ocupa la direcció general de la companyia propietària de la cadena Inside des de febrer de 2014.
  • Antonio Ibáñez és soci de Daemon Quest by Deloitte des de 2013. Té un alt grau d’especialització en l’àmbit del màrqueting estratègic i aspectes comercials. Combina experiència prèvia en altres firmes de serveis professionals, com McKinsey&Company, i ha estat responsable d’operacions a Procter&Gamble.
  • Agustí Solari és Llicenciat en Economia per la Universitat de Xile i MBA per The Wharton School. Agustí Solari té una llarga trajectòria en el negoci de la moda a l’Amèrica Llatina. Després de passar per companyies com Saks Fifth Avenue, de 2007 a 2013 va ser conseller delegat del grup de distribució Falabella. Actualment, Solari és conseller delegat i soci del grup Limonada Retail Group.
  • Javier Vello és soci de la firma de serveis professionals PwC. Responsable de l’àrea de retail i consum a Espanya, Vello té una àmplia experiència en el sector de la moda nacional i internacional a través de projectes d’estratègia, expansió o eficiència operativa en empreses com Grupo Cortefiel, Desigual, Camper o Blanco. 

Programa:

8:30-9:00 h. Obertura de portes i presentació
9:00-09:30 h. Ponència inaugural
— Luis Bassat, Grup Ogilvy

 

QUAN

 

9:30-10:00 h. Quan créixer: el moment de la injecció de capital
— Pedro López, Permira

10:00-11:15 h. De pime a gran empresa: el pas endavant
— Clemente Cebrián, El Ganso
— Sergio Ros, Mustang
— Borja Vázquez, Scalpers
— Javier de Rivera, Gocco
— Eva Abans, EY

11:15-12:00 h. Café networking

 

COM

 

12:15-12:45 h. Com multiplicar el creixement: els vuit ‘value drivers’
— Luis Lara, KPMG

12:45-13:15 h. Innovació responsable com a avantatge competitiu: riscos i oportunitats
— Giusy Bettoni, CLASS

13:15-14:15 h. Persones: com formar un equip per a créixer
—      José Ángel Pardo, Liwe Española
—      Susana Ortega, Blanco
—      David Bell, Pretty Ballerinas
—      Javier L. Crespo, EAE

14:15-15:15 h. Dinar networking

 

ON

 

15:30-16:00 h. El món digital com a canal clau en la recerca de nous clients
— Antonio Ibáñez, Deloitte

16:00-16:30 h. L'estratègia de producte davant de l'expansió internacional
— Mar Morón, Primark

16:30-17:30 h. Després de la frenada dels BRIC, ¿on va la moda?
—      Tony Batlló, Mango
—      Ignacio Sierra, Cortefiel
—      Fernando del Monte, Mayoral
—      Agustín Solari, Grupo Limonada
—      Javier Vello, PwC

17:30-18:00 h. Ponència de tancament
— José María Álvarez, Inditex

 

Inscripcions a www.barcelonafashionsummit.com