080 Barcelona Fashion Summit

dimecres, 29 gener, 2014 - 08:30

El sector de la moda té una gran importància a l’economia catalana i espanyola. Amb l’empenta de grups líders a escala internacional, coincideixen en aquest negoci una àmplia pluralitat de marques i grups de distribució que conformen un dels sectors més dinàmics del país.

 

Promogut per Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya (CCAM) de la Generalitat i organitzat per Modaes.es, grup editorial y de serveis de referència al negoci de la moda a España, Barcelona Fashion Summit és una jornada que forma part de les activitats de 080 Barcelona Fashion que s’ha convertit en el principal punt de trobada per als professionals i les empreses del sector de la moda.

 

Barcelona Fashion Summit reuneix anualment a Barcelona als protagonistes del sector, que tracten, mitjançant ponències i debats, els assumptes clau de l’actualitat d’aquest negoci. Cada edició té una temàtica específica i un títol que emmarca el conjunt d’activitats de la jornada.

 

Les trobades anuals, d’un dia de durada, s’articulen mitjançant ponències de destacades personalitats del sector de la moda a España y arreu del món, amb un gran protagonisme del món empresarial.

Més de 300 directius i empresaris de la industria de la moda es van reunir a Barcelona Fashion Summit 2013, on van participar a una intensa jornada de conferències i debats protagonitzats per una vintena d’executius i experts nacionals i internacionals de la moda.

 

Barcelona Fashion Summit 2014 es celebrarà el proper 29 de gener de 2014 a la Casa Llotja de Mar, a Barcelona. La importància de la creació de marca en un entorn tan competitiu com el de la indústria de la moda, les millors fórmules (des del finançament bancari fins l’aliança amb socis locals) o els mercats més atractius pel desenvolupament són alguns dels temes que es tractaran a Barcelona Fashion Summit 2014.
 

PROGRAMA – DESCRIPCIÓ TAULES RODONES I CONFERÈNCIES

 

8.30 – 9.00 h

  • Recepció d’assistents i presentació

    • Pere Torres, Secretari d’ Empresa i Competitivitat.
    • Pilar Riaño, directora de Modaes.es.

 

9.00-9.30 h

  • Ponència inaugural

    • Toni Segarra, Fundador S,C,P,F…

 

9.30-10.15 h

  • Panorama internacional de la moda

    • Javier Vello, Soci de PwC.

 

10.30-11.30 h

  • Taula de debat I - La força de la marca: posicionament en un mercat global

    • Guillermo Corominas, Director Internacional de Publicitat(Mango).
    • Borja Castresana, Director de Màrqueting (Desigual).
    • Juan Carlos Ibáñez, President (Forecast).
    • Cristina Mesa, Associada Senior (Garrigues).
    • Gonzalo Brujó, President Interbrand a Espanya i a l’Amèrica llatina.

 

11.30-12.15 h

  • Cafè networking

 

12.30-13.15 h

  • Ponència expert

    • Julio Babecki, Soci L Capital.

 

13.15-14.30 h

  • Taula de debat II - Fórmules de creixement i de finançament: dels bancs als socis locals.

    • Ignacio Sierra, Director General Corporatiu Grup Cortefiel.
    • Borja Oria, Responsable de Retail (Arcano Capital).
    • Luis Lara, Director Retalent.
    • Enrique García, Soci de McKinsey & Co.
    • Julio de Olives, Director General Grup Mascaró.

 

14.30-16.00 h

  • Dinar networking

 

16.00-16.45 h

  • Ponència expert

    • Stefania Saviolo, Professora de la Universidad Bocconi.

 

16.45-18.00 h

  • Taula de debat III — Brics, Civets i Mavins: els mercats més atractius per a la indústria de la moda.

    • Andrés Contreras, Director comercial general de Bestseller a Espanya i a l’Amèrica llatina.
    • Alejandro Martín, Director Internacional Sociedad Tèxtil Lonia.
    • Carlos Delso, Director General de la joieria Suárez.
    • José Carlos García, Director de Màrqueting i de Comunicació de Marypaz.
    • Ion Saralegui, Director CBRE.

 

18.00-18.30 h

  • Construcció de marca i  comunicació al Grup Inditex

    • Jesús Echevarría, Director General de Comunicació del Grup Inditex.

 

Per més informació: www.barcelonafashionsummit.com/