080 Barcelona Fashion Investor Day

dimecres, 1 juliol, 2015 - 11:00

080 Barcelona Fashion i la xarxa d’inversors Seed&Click organitzen la 1a Edició de 080 Barcelona Fashion Investor Day amb l’objectiu de detectar nou talent en la indústria de la moda. Per aquesta raó, busquen projectes empresarials relacionats amb, o aplicables al sector.

 

L’objectiu principal és donar suport i potenciar iniciatives emprenedores,  incubar projectes nous de la indústria de la moda i construir un nou ecosistema a Barcelona enfocat a l’àmbit internacional.

 

Els 10 finalistes presentaran els seus projectes en format elevator pitch (un màxim de 5 minuts de durada) el 1 juliol 2015 enfront dels membres del jurat, inversors i resta d'assistents.

 

Després de les presentacions, el jurat escollirà al projecte guanyador de l'edició designant "Best Business Project 080 Investor Day 2015" i procedirà al lliurament del premi valorat en 150.000 €. El jurat estarà compost per figures rellevants del sector.

 

JURAT:

- Luis Lara, Sènior Advisor Fashion Industry - KPMG

 

Luis Lara ha treballat més de 20 anys en el sector de la moda, exercint diferents responsabilitats executives. Des de 2009, ha ajudat a diferents empreses de retail i moda en el desenvolupament internacional com a soci-director a la consultora RETALENT. Actualment, és també Sènior Advisor de KPMG i professor associat a ISEM Fashion Business School - Universitat de Navarra.

 

Luis Lara va formar part del primer equipdirectiu que va introduir Marks & Spencer a Espanya el 1991. Va desenvolupar la seva carrera a la filial espanyola, com a director comercial.

 

El 1996 Luis va entrar a The Walt Disney Co, com a director regional a Espanya del seuconcepte "The Disney Store", que va ser llançatambèxit.

 

En 2000 va entrar a formar part de la direcció internacional d'Inditex, participant en el desenvolupament de Zara i de la resta de conceptes del grup en diversos païsosd'Europa, i com a responsable de l'expansió de franquícies a Orient, Llatinoamèrica i Àsia.

 

El 2006, Luis es va unir a Pronovias, una de les empreseslídersmundials en el sector nupcial, com a director general de la sevadivisió de retail, per impulsar la internacionalització de l'empresa. Durant la sevadirecció, es van obrir les botiguesflagships de París, Londres, Nova York i Milà, que van posicionar a Pronoviascom la primera marca nupcial global.

 

Luis Lara és llicenciat en Dret i en Ciències Econòmiques per ICADE (UniversitatPontifícia de Comillas), i ha realitzat un programa de desenvolupamentdirectiu a ESADE i el programa de direcció general (PDG) a IESE. A més, és coautor del llibre "Per què unes botiguesvenen i d'altres no" (Editorial Llibres de Capçalera, 2012).

 

- Enric Jové, director - McCann Worldgroup

 

Enric Jové és actualment CEO (Chief Executive Officer) de McCann WG Barcelona i CIO (Chief Innovation Officer) de McCann WG Espanya. Va arribar a la companyia l'any 2000 després de vendre la seva pròpia companyia a aquesta multinacional.

 

Durant la seva trajectòria en el Grup ha assumit posicions directives en McCann Health, Momentum i McCann Digital amb anterioritat a ser designat com a màxim responsable de les vuit companyies que conformen McCann WG a Barcelona. Va crear la divisió McCann Teammates que gestiona les xarxes socials d'esportistes com Rafa Nadal, Pau Gasol, Leo Messi, Carles Puyol, Iker Casillas o Alberto Contador entre d'altres.

 

Durant la seva trajectòria professional ha gestionat campanyes de comunicació per a marques com Nespresso, Nike, Desigual, Inditex, Puig, Nescafé, la Caixa, Buitoni, Maggi, Barclays o el FC Barcelona.

 

Tot i que és economista de professió i es va especialitzar en Màrqueting, després de cursar un Màster, amb posterioritat a un període de cinc anys que va treballar en el sector financer (la Caixa i Sabadell); posteriorment desenvolupament tota la seva trajectòria professional en la publicitat.

 

Així mateix, té una profunda vinculació amb l'educació, atès que des de 1999 imparteix classes a ESIC Business School, escola de negocis de la qual és director de l'Àrea Digital i on va crear el Màster en Digital Business a 2011. En aquest mateix capítol, Enric Jové és un conferenciant habitual en Congressos del món del màrqueting i la comunicació, en els últims anys ha participat en Future of Advertising, Avui és Màrqueting, Biz Barcelona, ​​Bcn Mobile Capital, Sonar o el SIM entre d'altres.

 

- Fernando Maudo, Director - Vente Privée Spain

 

Fernando Maudo és director general per a Espanya de vente-privee.com, el segon mercat de la qual és la companyia de ecommerce més gran d'Europa i fundadora del model de negoci de flash sals.

 

Fernando és un directiu procedent del món del retail offline reconvertit fa més de cinc anys a l'online i l'e-commerce. Corte Inglés, Inditex, Caramel i Coronel Tapioca són algunes de les empreses l'estratègia comercial i general ha dirigit en el passat abans de incorporar-se a vente-privee.com. Des de 2009 ha aconseguit crear un equip local de més de 40 persones, obrir dues oficines a Espanya (Barcelona i Madrid) i portar a bord d'vente-privee.com Espanya més de 500 marques espanyoles que venen els seus productes al nostre site tant aquí com en els altres països en què estem presents. La moda ha estat una de les seves grans apostes per al comerç en línia a Espanya, tot i que ha impulsat també altres tants sectors com gastronomia i vins, calçat, accessoris, decoració. Ha assessorat al Fòrum de Marques Famoses Espanyoles. És membre de Acotex i forma part del Consell d'Empreses del Consell Electrònic d'Adigital.

 

El seu know-how i experiència tenen un toc internacional, ja que part de la seva carrera professional s'ha desenvolupat a Paris, Milà i Istanbul.

 

Actualment vente-privee.com -creadora i líder mundial del concepte de vendes flash- compta amb 24 milions de socis i col·labora amb més de 2.600 grans marques nacionals i internacionals de tots els sectors: prêt-à-porter, accessoris de moda, decoració , joguines, articles d'esport i high-tech, entre d'altres. Amb 2.100 empleats en vuit països, vente-privee.com ha facturat 1.700 milions d'euros en 2014.

 

- Isabel Mesa, Country Manager Spain and Portugal - WGSN

 

Llicenciada en Dret per la UniversitatComplutense i la faculte des Affaires Internationales de Le Havre. Es troba al capdavant de l'equip WGSN a Espanya i Portugal des de 2006 i ha estat responsable de la implantació i expansió local de l'estructura de l'empresaliderant un creixementexponencial de la cartera de clients aixícom el llançamentd'una cartera de nous serveis: Interiors&Lifestyle, instock, Styletrial i Consultoria. A més del seurolcom Country Manager i degut al seu ampli coneixement de la indústria de la moda, Isabel dicta seminaris i xerrades per a clients aixícom en congressos i seminaris a Espanya i Portugal.

 

Anteriorment Isabel ha desenvolupat una carrera internacional en la producció i comercialització de continguts per a premsa escrita amb el format de suplementsespecials per a El Món, SundayTelegraph, The Times, OS News &WorldReport, The New York Times i la revista Time. Va conduir entrevistes d'alt perfil i negociacionscomercials en païsoscomMèxic, Brasil, Jordània, Uzbekistan, Rússia, Israel, Kenya, Filipines, Grècia, Portugal i Malàisia.

 

- Samuel Martinez, Director Retail - Facebook

 

Samuel posseeix una àmplia experiència en el màrqueting digital tant en client com a agència. Es va incorporar a Facebook en 2010. Des de llavors ha estat responsable de l'estratègia en Facebook de marques rellevants en el sector de retail.

 

Anteriorment i durant quatre anys, va ocupar el lloc de Responsable de Màrqueting Digital a BMW Iberica incloent creativitat, planificació de mitjans, SEO , SEM i mitjans socials. A més Samuel compta amb una àmplia experiència en agències , on ha treballat amb diverses responsabilitats a Internet Factory i Netthink Carat.

 

Llicenciat en Gestió Comercial i Màrqueting per ESIC, Samuel és ponent destacat en conferències i professor a l'Institut d'Empresa i ICEMD.

 

- Myriam Serrano, Redactora Cap - Woman Madame Figaro

 

Periodista amb àmplia experiència en mitjans de comunicació, especialitzada en tendències, actualitat, bellesa i estil de vida. És redactora en cap de la revista Woman Madame Figaro, l'emblemàtica publicació de moda de Grupo Zeta . Llicenciada en Ciències de la Informació per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i postgrau en Comunicació Empresarial i Institucional per la Universitat Pompeu Fabra (UPF) 

 

 

 

 

 

 

PROGRAMA:

1 juliol 2015 a les 11h00. Auditori, Estadi Olímpic de Lluís Companys, Barcelona

 

11H00
Benvinguda,
Juan Álvarez de Lara, CEO and founder Seed & Click.

 

11h10
Why athleisure is here to stay?
Keynote speaker: Kim Mannino, Director of Trend Services for EMEA, WGSN

 

11H30
Gran Final 080 Barcelona Fashion Investor Day
Presentació en format elevator pitch dels deu projectes empresarials finalistes
Preguntes del jurat

 

12h45
Deliberació del jurat
Break

 

13h15
Presentació de l'impacte de les xarxes socials sobre la indústria de moda,
Keynote speaker: Samuel Martinez, Head of Retail & Beauty, Facebook

 

13h30
Lliurament dels premis al Millor Projecte Empresarial 080 Barcelona Fashion Dia de l'inversor 2015

 

13h50
Agraïments i cloenda

 

 

PONENTS:

Kim Mannino

Directora de WGSN Live

 

Graduada de London College of Fashion , Kim té més de 30 anys d'experiència en la indústria de la moda.

 

Kim ha treballat en moltes companyies de pronòstic de tendències i de prop amb clients durant 25 anys , informant-los de les tendències i ajudant els equips a traduir aquesta informació.

 

Abans de treballar en pronòstic de tendències , Kim va treballar per a diversos dissenyadors britànics , servint d'enllaç entre el dissenyador i els departaments de producció, supervisant les seves idees originals durant el procés de producció i aprovant mostres.

 

Ara és la directora de WGSN Live amb un equip a càrrec que presenta informació de tendències als clients de WGSN.

 

Samuel Martinez

 

Samuel posseeix una àmplia experiència en el màrqueting digital tant en client com a agència. Es va incorporar a Facebook en 2010. Des de llavors ha estat responsable de l'estratègia en Facebook de marques rellevants en el sector de retail.

 

Anteriorment i durant quatre anys, va ocupar el lloc de Responsable de Màrqueting Digital a BMW Iberica incloent creativitat, planificació de mitjans, SEO , SEM i mitjans socials. A més Samuel compta amb una àmplia experiència en agències , on ha treballat amb diverses responsabilitats a Internet Factory i Netthink Carat.

 

Llicenciat en Gestió Comercial i Màrqueting per ESIC, Samuel és ponent destacat en conferències i professor a l'Institut d'Empresa i ICEMD.

 

Reserva la teva entrada a https://080investorday.eventbrite.es

 

Partners:

 

    

 

Sponsors:

 

      

 

Col·laboradors: