Presentació Skull Rider

dimarts, 30 juny, 2015 - 11:30
LA HISTÒRIA

De la il·lusió de dos joves que somiaven junts aventures en motocicleta neix la nova firma Skull Rider, una firma de moda que fa de la rebel·lia i la llibertat la seva senya d’identitat.

 

En Jorge i en Rubén són inseparables des dels quatre anys. La seva passió per les motos neix en els seus primers jocs de nens, quan encara no sabien què els depararia el futur. Al cap dels anys, en Jorge s’ha convertit en campió mundial de motociclisme i en Rubén en un home de negocis.

 

Jorge Lorenzo sempre va tenir el món de la moda entre les seves inquietuds personals i Rubén Vinagre sempre va voler dedicar-se a la gestió empresarial. Tots dos han assolit el seu somni i d’aquesta unió de forces emergeix aquesta nova marca de moda.

 

L’ESPERIT

Skull Rider és la nova firma de moda inspirada fonamentalment en l’estil motard americà. La mítica Ruta 66 és un viatge per explorar la llibertat, una recerca d’aventures per una carretera que creua l’Amèrica del Nord de costa a costa. L’esperit de Skull Rider s’ha de buscar en la sensació de llibertat de recórrer a tota velocitat una carretera infinita amb un paisatge esfereïdor, amb l’únic so de la brisa i l’horitzó com a únic límit.

 

Skull Rider no és només un nom. És el personatge que protagonitza la imatge gràfica de la marca, un esquelet humà amb vida pròpia, un ésser inconformista i rebel; un esquelet amb casc dalt d’una moto, que il·lustra aquest estil de vida amant del risc, que no segueix les normes, que té l’actitud triomfadora que acompanya la joventut i les ganes de viure sense por al perill.

 

Un estil de vida de la classe de Steve McQueen, modern, polifacètic, desenfadat, indomable i amb un punt canalla.

 

LA COL·LECCIÓ

En aquesta primera entrega s’han escollit dos dels productes fetitxe del motard: les ulleres de sol i les samarretes. Aquests productes són el principi de noves peces que s’aniran afegint en un futur a les col·leccions de la marca.

 

La col·lecció de samarretes, amb tota la seva producció made in Spain, està confeccionada amb materials d’altíssima qualitat i s’ha tingut cura fins de l’últim detall. Prova d’això són les costures, les etiquetes, les tècniques aplicades en els estampats i el seu sorprenent packaging. En el procés de creació es van buscar materials amb tocs d’elements tècnics i efectes metàl·lics.

 

Per a la col·lecció d’ulleres de sol, s’ha treballat sobre el PC, un tipus de polímer que conjuga a la perfecció solidesa, durabilitat i lleugeresa. Pel que fa a l’estètica, podem trobar reinterpretacions d’estampats militars, clàssics com el carei i un gran ventall de colors. Muntures rosa àcid, blau anyil, verd llima o camel, i sorprenents vidres que emmirallen. En els acabats s’ha perfeccionat molt el tacte de goma softtouch, que  dóna a les ulleres una textura exquisida.

 

Skull Rider pitja fort l’accelerador i presenta la seva primera campanya protagonitzada per la model Desirée Cordero, juntament amb el consagrat Javier de Miguel, a més del mateix Jorge Lorenzo.

La venda de les col·leccions dels productes de Skull Rider es realitza exclusivament en línia, a través de la seva pàgina web www.skullriderinc.com.

 

 

Dia: dimarts, 30 de juny 2015
Hora: 11:30 hores