080 Barcelona Fashion Investor Day

dijous, 30 juny, 2016 - 10:00

080 Barcelona Fashion i la xarxa d’inversors Seed&Click organitzen la 2a edició del 080 Barcelona Fashion Investor Day amb la finalitat de donar suport a nous projectes empresarials relacionats amb el sector de la moda.

 

El 080 Barcelona Fashion Investor Day dóna suport i potencia iniciatives emprenedores i nous projectes de la indústria de la moda, amb l’objectiu de crear un ecosistema financer i empresarial internacional a Barcelona.

 

Els finalistes presentaran els seus projectes en format elevator pitch (un màxim de 5 minuts de durada), el 30 de juny de 2016, davant dels membres del jurat, inversors i la resta d’assistents.

 

Després de les presentacions, el jurat triarà el projecte guanyador de l’edició, el designarà “Best Fashion Startup 080 Investor Day 2016” i li entregarà el premi valorat en 100.000 €.

 

Els finalistes seleccionats són:

  • Bookalook (Londres, Regne Unit) fa que sigui fàcil pels estilistes sol·licitar mostres de les marques i per les agències de relacions publiques que utilitzen BookaLook per gestionar els seus inventaris, comandes i l’activitat del equip.
  • Costalamel (Barcelona, Espanya) és una marca de moda “street style” venent en edició limitada, roba de qualitat i accessoris fets a Barcelona.
  • Sheekr (Barcelona, Espanya) digitalitza el procés de compra per socialitzar la decisió de compra a la indústria de la moda.
  • Skugga (Estocolm, Suècia) són ulleres de sol de moda elèctriques i amb tintat ajustable, controlades automàticament depenent de la llum o de forma manual a través de una app.
  • Smartzer (Londres, Regne Unit) està a l’avantguarda per permetre a les empreses monetitzar la seva inversió amb vídeo.
  • Vogo Fashion (Montpelier, França) és una app innovadora que permet als assistents de les passarel·les tenir tots els detalls en viu i viure una experiència enriquidora. 

 

MEMBRES DEL JURAT DE LA SEGONA EDICIÓ DEL 080 INVESTOR DAY

OLIVIER MARCHETEAU – COO, VESTIAIRE COLLECTIVE

Olivier Marcheteau és COO de Vestiaire Collective. Va ser president de Cidscount i director d’E-commerce de Grupo Casino. Va iniciar la seva carrera a Procter & Gamble abans de treballar a Nike. És director independent de Showroomprive.com des del 2016. 

 

ISABEL MESA - COUNTRY MANAGER SPAIN & PORTUGAL, WGSN

Es troba al capdavant de l’equip WGSN des del 2006, ha estat responsable de la implantació i ha liderat un creixement exponencial, així com el llançament d’una cartera de nous serveis: Interiors & Lifestyle, INstock, Styletrial i Consultoria. 

 

NIC OLIVÉ – CEO & FUNDADOR, PLEASE

Fundador i CEO de Please, una empresa de tecnologia. Vaig treballar a Mango durant 10 anys com a membre de la Junta, Director Global Retail, CIO i gestionant les operacions mundials de +2000 +8000 botigues i empleats. 

 

MYRIAM SERRANO – REDACTORA EN CAP, WOMAN MADAME FIGARO

Periodista de dilatada trajectòria en mitjans de comunicació, especialitzada en tendències, actualitat, bellesa i estil de vida. És redactora en cap de la revista Woman Madame Figaro, l’emblemàtica publicació de moda de Grupo Zeta. 

 

ENRIC JOVÉ – CEO, MCCANN WORLDGROUP BARCELONA

Enric Jové és, actualment, CEO de McCann WG Barcelona i CIO de McCann WG Espanya. Ha gestionat campanyes de comunicació per a marques com Nespresso, Nike, Desigual, Inditex, Puig, Nescafé, la Caixa, Buitoni, Maggi, Barclays o l’FC Barcelona. 

 

DIEGO DE VICENTE – FUNDADOR, MODALIA I MODDO

Actualment és director general de MODDO, empresa especialitzada en tecnologia aplicada al món de la moda, amb més de 2.500 clients actius repartits per Espanya, Portugal, Itàlia, Veneçuela, Colòmbia, Mèxic, Xile i Panamà.

 

MARTA HOMEDES - DIRECTORA DE MARCA, NIKE SUD D'EUROPA

Marta és responsable de la planificació i les operacions que ajuden a apropar la marca al consumidor i la realitat del mercat de la marca. Ella ha treballat per a Nike durant 20 anys i té experiència en el maneig de productes de la marca ( calçat ) en el CGE, així com a líder en la categoria biz dels consumidors de la marca com bball / tennis, d'atletisme , la Dona i esport a la Península Ibèrica.

 

LAURA MURIES - PRINCIPAL, PAI PARTNERS

Laura ha estat involucrada en les transaccions en el sector retail amb Cortefiel - # 2 especialista en roba minorista a Espanya opera sota les marques Springfield, Women Secret, Fifty Factory i Cortefiel; i The Nuance Group - líder en el mercat retail mundial de travel retail i duty free ). Abans d'unir-se a PAI, Laura va passar tres anys a Merrill Lynch en el departament d'Investment Banking a Madrid que treballa principalment amb clients dels patrocinadors financers sobre l'execució del costat de compra, venda i les transaccions de sortida a borsa.

 

EVA ABANS – SOCIA DIRECTORA, ERNST &YOUNG

Eva Abans és la sòcia directora de EY a Catalunya, càrrec que va assumir en 2015 després de catorze anys a la firma, a la qual es va incorporar el 2001 per formar part de l'equip d'Assessorament en Transaccions . EY opera a més de 150 països i compta amb 14 oficines a Espanya, en què treballen més de 3.000 empleats.

 

TAULA RODONA: WHAT’S NEXT & BEYOND FOR THE FASHION INDUSTRY (de 10.30 h a 11.30 h)

L’objectiu d’aquesta taula és analitzar i compartir, gràcies a la participació de 3 experts, les grans tendències de la indústria de la moda, enfocant el debat als nous models de negoci que estan triomfant actualment i els que estan emergint amb força a escala internacional.

 

PONENTS: ISABEL MESA, country manager a WGSN – OLIVIER MARCHETEAU, director general de Vestiaire Collective – NIC OLIVE, CEO i fundador de Please – EVA ABANS, Partner de Ernst & Young com a moderadora. 

 

Reserva d'entrades.