Les tendències de moda comencen amb el tèxtil de capçalera, filats, teixits i accessoris, especialment dissenyats per fer destacar els volums de la peça confeccionada. En una exposició permanent dins del 080 BCN Fashion, TEXFOR presenta un panell de tendències de colors, textures i volums per la propera temporada Primavera-Estiu 2017 a través d’una mostra de peces realitzades amb productes tèxtils catalans, dissenyades per dissenyadors emergents, així com un avenç de les tendències de color tardor-hivern 2017-2018.
Aquesta exposició compta amb la col·laboració de la dissenyadora Glòria Jover, experta en tendències, i amb la confecció d’un Passaport de cada peça a càrrec de l’empresa Twenty Corner.
Un cop més, TEXFOR i la indústria tèxtil recolzen els joves dissenyadors catalans.
Les empreses tèxtils participants en el panell de tendències són: Encajes Laquidain, Diseño e Impresión Indet, Lanitex, Longitex, Rutex, Textil Ribbons, Organic Cotton Colours, Textil Settam, Textil BCH, Industrias Morera i Hilaturas Arnau
Els dissenyadors participants en el panel de tendències són: Daniel Rosa, Sol Mirabella, Albec Bunsen, David Martin, Mary Lee Couture, Bird Aprons, Verònica Gil S., Victòria Barrueco, Anna Mauri i Araceli Mateos.