080 INVESTOR DAY 2018. FASH TECH INTERNATIONAL INVESTMENT FORUM.

dimarts, 26 juny, 2018 - 16:30

Lloc: Auditori Francesc Cambó

080 INVESTOR DAY 2018

Seed&Click i la 080 Barcelona Fashion tenen l’orgull de presentar la quarta edició del 080 Investor Day.
En aquesta nova edició, el 080 Investor Day té la intenció de seguir promovent les sinergies entre tots els participants i proporcionar un espai de networking efectiu entre les start-ups de moda i els inversors de renom internacional, en el seu fòrum d’inversió. A més, l’organització segueix apostant per donar visibilitat a talents emergents de Catalunya que han creat les seves pròpies marques de moda, i volen connectar amb potencials inversors i empreses de moda ja consolidades.
El 080 Investor Day tindrà lloc el 26 de juny, a les 16 h, al Recinte Modernista de Sant Pau, amb ponents internacionals i el destacat Fòrum Internacional d’Inversions centrat en start-ups de moda i marques emergents.
D’aquesta manera, la 080 Barcelona Fashion passa a ser la plataforma perfecta perquè les  start-ups més destacades i els dissenyadors brillin com a futurs referents del sector i, en definitiva, un lloc on els grans protagonistes i inversors de la moda puguin descobrir talents, innovació i oportunitats d’inversió.
Un selecte jurat internacional triarà no només la millor start-up de moda, sinó també la millor marca emergent, i atorgarà un premi valorat en 120.000 €, gràcies als nostres col·laboradors: McCann, Baker McKenzie, Grupo Zeta, Amazon Web Services, 4YFN i ESADE Creápolis.
Tot l’esdeveniment es desenvoluparà en anglès per facilitar la participació i la comprensió del públic internacional, per ser, així, coherents amb el propòsit de posicionar Barcelona com un node innovador i emprenedor, també en el sector de la moda.

PRINCIPALS PONENT

  PRASENJIT TITO CHOWDHURY
 
Entrepreneur Magazine el defineix com “un visionari de la indústria de la moda”.  La prestigiosa revista Time va col·locar el seu esdeveniment com a número 1 als EUA, fora de la NY Fashion Week.
Tito ha treballat amb dissenyadors i companyies a escala mundial per portar les seves col·leccions al mercat, i ha liderat diverses campanyes de màrqueting per a algunes marques de moda i tecnològiques (incloent Intel, HP, Solaworld, Feetz 3D, Pendleton, Adidas, Nike, Michael Costello Couture, Amelia o Toro, entre d’altres).
MEMBRES DEL JURAT 

  ENRIC JOVÉ (MCCANN)
 
Enric Jové és actualment CEO de McCann Barcelona y CIO de McCann Spain at McCann Worldgroup.
Va crear la divisió McCann Teammates que gestiona les xarxes socials d’esportistes com Rafa Nadal, Pau Gasol, Leo Messi, Carles Puyol, Iker Casillas o Alberto Contador entre d’altres. Al llarg de la seva trajectòria professional ha gestionat campanyes de comunicació per a marques com Nespresso, Nike, Desigual, Inditex, Puig, Nescafé, la Caixa, Buitoni, Maggi, Barclays o el FC Barcelona
 

JAVIER BLÁZQUEZ  (BAKER MCKENZIE)
 

És soci sènior del Departament Fiscal de la firma. Té experiència en el camp de l’assessorament fiscal, tant en impostos directes com indirectes.
Blázquez ha participat en operacions d’assessorament a clients espanyols amb interessos a l’estranger i a no residents amb inversions a Espanya, i ha assegurat l’optimització de beneficis fiscals en transaccions nacionals i transnacionals, en fusions i en adquisicions. A la seva llista de clients figuren diferents empreses 2.0 i empresaris de tot el món.
  KARINA RIERA
 
Més de 20 anys d’experiència en llocs d’alta direcció en empreses del sector tecnològic li van donar l’energia necessària per crear la seva pròpia empresa i per invertir, amb altres emprenedors, en projectes de moda. “Disseny,  producció, internacionalització, inversió estrangera i canals de venda són algunes de les batalles de les noves marques de moda”.
Actualment, treballa a Mobile World Capital, a l’equip del 4FYN, en el desenvolupament de nous negocis, i el seu objectiu és apropar el món start-up a les grans corporacions perquè junts puguin descobrir noves formes de connexió, ajudant-se els uns als altres, a partir de l’aportació en innovació que les start-ups ofereixen a les empreses.
 
MANUEL MORENO (GRUPO ZETA)
 

Manuel Moreno és responsable de Media for Equity a Grupo Zeta, on duu a terme inversions media for equity, com en els casos de Wallapop i de Macarena Poletti, de BBooster. Format a l’IE Business School, OBS Business School i a ESDEN, entre d’altres, és mentor a Founder Institute i a ESADE BAN, a part de ser professor al màster de Noves Tecnologies de la Fundació Universitat Jaume I.