080 INVESTOR DAY 2019

dimecres, 26 juny, 2019 - 10:30

Lloc: Auditori Francesc Cambó

080 INVESTOR DAY 2019

Seed&Click i la 080 Barcelona Fashion tenen l’orgull de presentar la quarta edició del 080 Investor Day.
En aquesta nova edició, el 080 Investor Day té la intenció de seguir promovent les sinergies entre tots els participants i proporcionar un espai de networking efectiu entre les start-ups de moda i els inversors de renom internacional, en el seu fòrum d’inversió. A més, l’organització segueix apostant per donar visibilitat a talents emergents de Catalunya que han creat les seves pròpies marques de moda, i volen connectar amb potencials inversors i empreses de moda ja consolidades.
El 080 Investor Day tindrà lloc el 26 de juny, a les 16 h, al Recinte Modernista de Sant Pau, amb ponents internacionals i el destacat Fòrum Internacional d’Inversions centrat en start-ups de moda i marques emergents.
D’aquesta manera, la 080 Barcelona Fashion passa a ser la plataforma perfecta perquè les  start-ups més destacades i els dissenyadors brillin com a futurs referents del sector i, en definitiva, un lloc on els grans protagonistes i inversors de la moda puguin descobrir talents, innovació i oportunitats d’inversió.
Un selecte jurat internacional triarà no només la millor start-up de moda, sinó també la millor marca emergent, i atorgarà un premi valorat en 120.000 €, gràcies als nostres col·laboradors: McCann, Baker McKenzie, Grupo Zeta, Amazon Web Services, 4YFN i ESADE Creápolis.
Tot l’esdeveniment es desenvoluparà en anglès per facilitar la participació i la comprensió del públic internacional, per ser, així, coherents amb el propòsit de posicionar Barcelona com un node innovador i emprenedor, també en el sector de la moda.

PRINCIPAL PONENT

  BURAK CAKMAK
 
Com a Degà de la moda a Parsons School of Design, l’agenda de Burak Cakmak inclou educar a la propera generació de creatius de moda sobre la importància de la responsabilitat social, no només relacionada amb el medi ambient, sinó també amb problemes polítics i socials més amplis, incloent el feminisme i la inclusió. Els 15 anys d'experiència de Burak Cakmak en sostenibilitat van informar de la seva iniciativa per fer del tema un focus clau a la prestigiosa institució. També va crear beques a Parsons i Central Saint Martins a Londres i va encapçalar el programa educatiu de Swarovski Waterschool Initiative.
MEMBRES DEL JURAT 

  ENRIC JOVÉ (MCCANN)
 
Enric Jové és actualment CEO de McCann Barcelona y CIO de McCann Spain at McCann Worldgroup.
Va crear la divisió McCann Teammates que gestiona les xarxes socials d’esportistes com Rafa Nadal, Pau Gasol, Leo Messi, Carles Puyol, Iker Casillas o Alberto Contador entre d’altres. Al llarg de la seva trajectòria professional ha gestionat campanyes de comunicació per a marques com Nespresso, Nike, Desigual, Inditex, Puig, Nescafé, la Caixa, Buitoni, Maggi, Barclays o el FC Barcelona
 

BRUNO DOMÍNGUEZ (BAKER MCKENZIE)       


És soci del Departament Fiscal de la firma. Advocat espanyol llicenciat en Dret BA (Hons.) I Màster en Fiscalitat i Sistemes Tributaris, admès al Col•legi d'Advocats de Barcelona, amb una àmplia experiència en planificació i assessorament fiscal. Coordinador del Màster en Dret en Tributació de la Universitat de Barcelona, professor associat al Grau en Administració d'Empreses d'ESADE i al Màster en Dret de la UIC, és autor de diversos articles i ponent en conferències.
  MANUEL MORENO (GRUPO ZETA)
 
Manuel Moreno és responsable de Media for Equity a Grupo Zeta, on duu a terme inversions media for equity, com en els casos de Wallapop i de Macarena Poletti, de BBooster. Format a l’IE Business School, OBS Business School i a ESDEN, entre d’altres, és mentor a Founder Institute i a ESADE BAN, a part de ser professor al màster de Noves Tecnologies de la Fundació Universitat Jaume I.
 
MARC MAYNERIS (AMAZON)
 

És AM Startup/Midmarket a Amazon Web Services. Al llarg dels anys ha participat en grans projectes de diferents sectors en els quals he adquirit els coneixements, els contactes i les habilitats per afrontar nous reptes amb prudència i visió global. Enginyer per UPF y UPC, amb un Máster de Learning to grow per la universitat IESE amb habilitats de gestió i vendes, amb un profund coneixement en línia.

 
JAN BRICKMAN (ESADE)
 

Jan Brinckmann és professor associat d’Emprenedoria i Estratègia al Departament d’Estratègia i Direcció General d’ESADE. Abans d'entrar a ESADE, va ser professor ajudant a la Universitat de Loyola de Chicago, on va exercir com a director del programa del Programa d'Emprenedoria. Va ensenyar a la Universitat de Cornell i a la Universitat Tècnica de Berlín La investigació del Doctor Brinckmann ha estat publicada en cinc llibres i revistes d’emprenedoria de prestigi. Brinckmann ha cofundat, assessorat i donat suport a diverses empreses emergents i empreses de gran creixement als Estats Units, Alemanya i Espanya. És un àngel de negocis actiu que dóna suport a projectes d’empreses diferents. El seu enfocament rau en el màrqueting empresarial, el finançament, el desenvolupament de negocis i la internacionalització.

 
DAVID GARCÍA (MODACC-FUTURE MODE)
 

David García, actualment Manager del clúster català de la moda Modacc-Future Mode, Director Ejecutiu de l'Associació Espanyola del Gènere de Punt i Director General del centre textil FITEX. Amb formació en Psicología ha desenvolupat la seva carrera a la moda i segueix desenvolupant-se en el sector, apostant per una digitalització necessària d’aquesta indústria per tal de que segueixi els passos de la innovació adaptant-se als nous temps.