KRIZIA ROBUSTELLA SE SUMA A LA MODA DELS FASHION FILM AMB ‘ONLINE’

Dissenyadors 080
dijous, 9 novembre

Cada vegada més, la comunicació abandona la imatge fixa per apostar pel vídeo i el món de la moda no és aliè a aquesta tendència, D’aquí, l’èxit dels fashion film, peces audiovisuals de curta durada produïdes per les marques de moda per presentar nous productes o col·leccions sota un concepte trencador i un evocador storytelling. Una sofisticada eina de màrqueting que ha donat peu a iniciatives com el Movistar Barcelona Fashion Film Festival, que presentàvem al 080 Barcelona Fashion de la mà del nostre sponsor Movistar, i d’aplaudits èxits com el de la firma catalana de moda Costalamel en el panorama internacional.
.
Per presentar la seva col·lecció de tardor-hivern 2017-18 “Jolly Death Crew”, la dissenyadora del 080 Barcelona Fashion Krizia Robustella ha participat a “Online”, un breu fashion film pensat per a internet on es reflexiona sobre la divisió entre el mitjà online i offline. Amb el suport de la revista de tendències Fucking Young?, es tracta d’un projecte realitzat per Garazi Cortazar, Alejandra Águila, Alejandra Vega i Ángela Dávila en què la moda sport deluxe amb tints terrorífics de Krizia Robustella pren vida.