CUSTO BARCELONA

Custo Barcelona va ser creada a principis dels anys 80 pels germans Dalmau, Custo i David, després d’un llarg viatge que els va portar arreu del món. En el seu camí, no solament van descobrir nous paisatges, sinó que també van poder contemplar les més variades manifestacions artístiques, culturals i filosòfiques. Una de les coses que més els va cridar l’atenció va ser l’estil de Califòrnia, expressat en el look dels surfistes que vivien al sud de l’estat, així com en l’element psicodèlic de la part nord. La innovadora moda plena de color que van trobar-hi els va impressionar, especialment un estil de samarretes que no existía a Espanya en aquella època.

Amb aquests elements com a punt de partida, la marca es va llançar amb el nom de Custo Line. Els germans Dalmau van començar a treballar i van aprendre tot el possible sobre tècniques d’impressió i els seus acabats, amb una atenció particular a l’àrea del disseny gràfic, en la qual se sentien especialment còmodes. Amb el temps, la investigació en l’ús del color i els estampats es va convertir en innovació, audàcia i sofisticació. Actualment, podríem dir que Custo Barcelona existeix com un estil en ell mateix, que en certa manera suggereix una forma concreta de veure la vida. Una manera de veure la vida que s’expressa en col·leccions per a dona i home.

CUSTO BARCELONA AVUI

Custo Barcelona és, actualment, una marca d’imatge consolidada que des del 1997 presenta les seves col·leccions, cada temporada, a la New York Fashion Week. Innovació i creativitat constitueixen la base d’un estil caracteritzat per la utilització de gràfics i de color, que s’ha convertit en una icona.

El seu èxit s’ha vist reconegut no solament pel públic que compra les seves peces, sinó també pels professionals de la moda, mitjans de comunicació i celebritats.

CUSTO BARCELONA

COLLECTION

La creativitat i la innovació són l’altre costat d’una col·lecció funcional que és estètica i còmoda alhora. Els volums i les línies són els paràmetres que, juntament amb la fusió dels materials triats, conformen la innovació desitjada. Els anoracs de plomes oversize amb aspecte metal·litzat però amb teixits molt suaus són peces que no atenen classificacions, juntament amb els vestits d’obertures, asimetries i arquitectura per definir, els portaveus d’aquesta col·lecció.

 Les propostes de pantalons sobredimensionats i minifaldilles que combinen amb tops experimentals també busquen provocar l’emoció en la dona que aposta per la seva seguretat. Reafirmació en la genètica del color per a crear una proposta hivernal que no està exempta de la seducció dels tons metal·litzats i brillants que fan que el color sigui el protagonista apetible fins i tot a l’hivern. Els botins i les botes mig altes coordinen amb la col·lecció.

Theme: olxxx by Jose delSol.