ESAÚ YORI

Dia
dimecres, 6 febrer, 2019 - 17:30
Hora
17:30
Lloc

Recinte Modernista de Sant Pau
C. Sant Antoni Maria Claret, 167
08025 Barcelona

BIOGRAFIA

EL DISSENYADOR

Esaú Yori va iniciar a la seva carrera com a dissenyador fa més de 10 anys i encarna un personatge cèlebre internacional per a la indústria de la moda. Va créixer a Lima, el Perú, i va començar la seva carrera com a director creatiu quan es va traslladar a la ciutat de Barcelona l'any 2000. Gràcies a les arrels japoneses, italianes, africanes i peruanes, aquest dissenyador innovador té la capacitat de barrejar, de manera elegant, diferents cultures, obtenint com a resultat un producte net i clàssic amb tocs eclèctics en cada col•lecció.

El 2006 va guanyar el primer premi a la millor col•lecció internacional i una medalla de bronze per a la millor col•lecció al Hempel Contest, a Pequín. Després d'aquest esdeveniment, la carrera de l'artista ha continuat evolucionant. Ha col•laborat amb les principals marques de la indústria com a director creatiu i amb grans revistes de moda com a editor.

A més, Esaú Yori és un dels millors estilistes coneguts a la indústria. El seu treball ha estat publicat en revistes com Marie Claire, Cares, La Vanguardia i Nox. El seu gran coneixement del mercat i la seva capacitat per analitzar detalls el van portar a ser estilista en campanyes internacionals pel grup Inditex, on va treballar amb fotògrafs famosos com Tim Barber, Purriene i Drew Jarret. El 2008 va començar a col•laborar com a director del Màster en Direcció d'Art de FdModa (Barcelona). El 2011 es va convertir en el director acadèmic d'Idep Barcelona (Escola Superior d'Imatge i Disseny), on va va estar fins al 2014.

El 2015, motivat per la seva passió per la cultura asiàtica, va traslladar el seu estudi creatiu a Guangzhou. Allà, va llançar el seu propi projecte (Esaú Yori) com a marca mundial.

LA MARCA

Literalment a cavall entre dos hemisferis, Esaú Yori és una marca amb seu a Barcelona (Espanya) i amb seu creativa a Guangzhou (la Xina). El 2015, gràcies a la inversió de Garth, Esaú Yori va dedicar la seva fase d'inici a preparar el llançament de la seva primera col•lecció en el seu propi Popup Showroom a la Setmana de la Moda de Milà i París.

Com a marca de luxe, la majoria dels dissenys d'Esaú Yori són edicions limitades. El motiu no és pretensiós. Més aviat, el concepte d'edició limitada ret homenatge a la ideologia del seu fundador, Esaú Yori.

« Crec que ja hi ha massa roba al món. Necessitem menys productes, una qualitat millor i més amor i cura en el que decidim crear ».

La filosofia de la marca Esaú Yori és crear peces de luxe intemporals per a clients que exigeixen qualitat i exclusivitat:

« Vull que les dones siguin el seu propi accessori. M'agradaria crear vestits per a treure cada bellesa de totes les dones del món. Formar part de la família Esaú Yori no qüestió de diners. És qüestió de gust, idees i d’una declaració ».

Aquest és el començament d'una nova era en la indústria de la moda, i Esaú Yori en vol formar part. El consum de la moda de les persones canvia i aquesta marca s’està creant a partir de la barreja de dues idees importants: la tradició i la modernitat.

DECLARACIÓ DE LA MARCA

« Esaú Yori ret homenatge a la dona moderna, transformant el diàleg tradicional de la dona, i ofereix una alternativa als no convencionals. Amb uns dissenys perdurablement senzills i sorprenentment atrevits, Esaú Yori intenta estimular la discussió quant a la fluïdesa del gènere. La potent confecció a mida i les teles suaus presenten un aspecte femení singular en siluetes masculines. Amb èmfasi en l'estètica estructural i les influències culturals, Esaú Yori analitza la forma femenina a través de la crònica del gènere i el pensament íntim ».

MANIFEST DE LA MARCA

La ment d'una dona és el seu millor accessori.
La seva ment val més que el seu cos.
S’inspira per la intel•ligència.
Valora els pensadors, els somiadors i els triomfadors.
El món té una finestra a la seva ment a través de la roba que porta.
Qui és la defineix el seu aspecte.
Sobretot, representa una declaració.
No decorem les dones, les vestim.
Esaú Yori

 
COL·LECCIÓ 
 

Esaú Yori AW 19/20 és una revisió personal de l'amor i els diferents estats emocionals i mentals que una persona pot experimentar en la seva cerca. De l'estat d'embriaguesa a la bogeria, de l’èxtasi a la perdició, de la vida a la mort.
En la cerca constant per crear col•leccions en què l'harmonia de la masculinitat i la feminitat conviuen en perfecta unió, la col•lecció Tardor-Hivern 19/20 combina la sastreria clàssica accentuant la cintura, desproporcionant els malucs i marcant les espatlles per crear peces atemporals en què el sexe és una il•lusió.
Negre, blau marí, blanc i beix són els colors principals d'aquesta nova temporada i els teixits principals són la llana anglesa, la seda xinesa, el cuir Nappa italià, el caixmir mongol, la llana australiana i el popelín japonès. La puresa d'aquests colors i materials ha estat essencial per crear aquesta col•lecció que segueix sent una banda sonora inspirada en els orígens del dissenyador Esaú Yori, la seva vida i les seves experiències.

LA INSPIRACIÓ:

The Original Of Love
Hedwing And The Angry Inch
Lletra: Stephen Trask

Lost On You
Artista: LP

Wicked Little Town
Hedwing And The Angry Inch
Lletra: Stephen Trask

The Story
Artista: Brandi Carlile
Lletra: Phil Hanseroth

Midnight Radio
Hedwing And The Angry Inch
Lletra: Stephen Trask

Oggi Sono Lo
Artista: Mina
Lletra: Alex Britti

Je T’aime Moi Non Plus
Artista: Jane Birkin / Serge Gainsbourg

El Amor
Artista: Massiel

Dissenyador: Esaú Yori
Marca comercial: 
Esaú Yori
T. +34 675 759 177
Web: www.esauyori.com
Mail: [email protected]