TCN

TCN
Dia
dimecres, 10 juliol, 2013 - 19:00
Hora
19:00
Lloc

DHUB - Sala de desfilades

Biografia

Totón Comella va néixer a Arenys de Mar (Barcelona) a la dècada dels seixanta. Quan era una nena ja es va familiaritzar amb l’ofici de la seva família, que es dedicava al tèxtil.
 
Als deu anys, Totón dibuixava amb rapidesa qualsevol figurí, patró o estampat que li passés pel cap.
 
1984: una trobada casual fa que Totón Comella torni al món de la moda. La dissenyadora crea una revolucionària col·lecció de vestits de bany i aposta per un nou teixit, la lycra-cotó, inèdit fins al moment.
 
1985: els elements que van definir les seves primeres col·leccions de roba de bany, la comoditat i la senzillesa, segueixen fent-se presents, encara avui, en les seves peces. La fórmula de la comoditat és eficaç: teixits de primera qualitat i formes senzilles però innovadores.
 
1991: Totón Comella, sota la marca TCN, aconsegueix que la roba de bany tingui, per primera vegada, una categoria pròpia dins de les desfilades del Saló Gaudí de Barcelona, i hi presenta una col·lecció anualment.
 
1995: amb la comoditat i la senzillesa com a peces clau del seu èxit, Totón Comella s’endinsa en el món íntim de la dona, amb una línia de cotilleria, de llenceria i de homewear, en què aposta pels elements naturals, pel glamour i per la sensualitat.
 
2000: aquell any presentava les seves noves col·leccions de roba de carrer,  d’estiu i d’hivern, amb la marca TCN-bis, el seu primer prêt-à-porter.
 
2001: al mes de març, s’inaugura a Barcelona la primera botiga insígnia TCN, al carrer Mestre Nicolau, 12. La botiga suposa un repte, ja que, a més de comptar amb 200 metres de botiga dedicats a la venda al públic, també s’hi rehabilita un showroom de més de 300 metres.
 
2002: s’obre la segona botiga TCN a Girona, al cèntric carrer del Migdia, que compta amb més de 150 metres dedicats exclusivament a totes les col·leccions TCN.
 
2004: s’obre la primera botiga outlet a La Roca Village de Barcelona. A més, es planifica la consolidació internacional de la marca, així com l’obertura de noves botigues a les capitals importants de la península.
 
2006: El llançament de MINI TCN va ser la novetat de la marca per a aquell any. L’èxit va ser tan flagrant, que ja se’n va preveure una nova línia per a les temporades següents.
 
2008: per primera vegada TCN desfila a la Madrid Fashion Week. Inaugura la Passarel·la Cibeles amb la seva col·lecció Tardor/Hivern 2009-2010.
 
2009: TCN va rebre aquell any el Premi Barcelona és moda per la seva trajectòria empresarial.
 
2011: el mes de novembre va ser l’escollit per al llançament de la nova línia de cotilleria i de llenceria bàsica ALMA.
 
2012: TCN es converteix en l’única firma de tot Espanya que desfila a la Passarel·la 080 i a la MBFW. D’aquesta manera consolida, una vegada més, el seu èxit en ambdues passarel·les.

 

Col·lecció - PRIMAVERA/ESTIU TCN 2014

 
La col·lecció TCN Primavera/Estiu 2014 revifa l’esperit del temps amb una proposta que revisa els clàssics de la firma i que és una picada d’ullet a la llum del sol i a la relaxació de l’estiu.
 
La col·lecció torna al concepte de 24 h TCN i mostra tota la seva plenitud amb totes les línies de la firma, des de la llenceria i la cotilleria fins a l’exterior, passant per la homewear i per la roba de bany.
 
Pel que fa als colors, els blaus del mar i els colors metal·litzats en totes les seves versions són els protagonistes. Or vell, coure desgastat, plata mat... prenen força en la col·lecció de roba de bany, mentre les línies, més fines que mai,  són l’estampat protagonista de l’estiu.
 
A l’exterior, els cotons rústics calats es converteixen en minishorts i en culottes, i es barregen amb uns vestits llencers més femenins que mai.
 
Les pelfes i les sedes de cotó es camuflen en bambules, i els voiles lleugers i íntims en camisoles, en vestits i en faldilles maxi, que conviden a la relaxació i ens recorden la lentitud del pas del temps.

 

 

¡Combina la seva col·lecció amb la teva roba!

Descarrega't l'app aquí