CARLOTAOMS

Dia
dilluns, 27 juny, 2016 - 12:30
Hora
12:30
Lloc

INEFC
Carrer de l'Estadi, 12-22
08038 Barcelona

BIOGRAFIA

CARLOTAOMS neix a partir de la fusió de les dissenyadores Elisabet Carlota i Elisenda Oms, totes dues amb caràcter emprenedor, idees fresques i amb la necessitat de donar resposta a les seves inquietuds creatives. 
CARLOTAOMS aposta per un producte km 0. La roda de creació i producció es realitza en empreses i tallers situats a Barcelona i rodalia. Promou el retorn de la indústria tèxtil i la recuperació del sector. 

 

La marca trenca amb els estereotips i duu a terme un disseny sense gènere. Les peces acompanyen els consumidors en el seu dia a dia, completen la seva personalitat i els ajuden a crear i a fomentar la pròpia identitat. La marca ofereix un producte de roba en què el disseny de línies pures i l’estil urbà interactuen amb la persona que el vesteix.

 

COL·LECCIÓ-  EQUILÀTER

Parlem, ara, asseguts 
en la gran plaça del rellotge.
Cauen campanades vermelles.
Aigua en el canal, 
flueix el temps.
“Els Horts” 
Joan Vinyoli

 

Un mateix objecte és vist amb la mirada de l’ahir, de l’avui i del demà. Tres persones assegudes analitzen l’objecte que hi ha sobre la taula. Són tres segments sinèrgics que tanquen els costats d’un triangle que el conté.

 

L'ahir de la persona que, deixant la terra, va anar a la ciutat buscant una altra forma de subsistir i ara, amb perspectiva, valora la riquesa del que era el seu món. Empresonada entre les parets de la ciutat, busca refugi en el record i, nostàlgica d'infantesa, fa palesa la seva necessitat de vestir-se de natura.

 

L'avui de qui se sent empès per un canvi constant. De qui viu en un lloc aliè que l’obliga a reinterpretar la realitat amb una rapidesa que tot ho distorsiona. L'objecte que està sobre la taula ha canviat de dimensió. El que era font de vida ha passat a ser un pur objecte de subsistència. El temps flueix com l’aigua, però el record queda desfiguradament congelat.

 

El demà de qui defuig de la imparable tecnologia agrícola, de la massificació i de la producció intensiva, buscant l'exclusivitat del producte. De la persona que s’inventa el seu propi hort a la terrassa de la dotzena planta d''un bloc de pisos.
Quin és l’objecte que hi ha sobre la taula? 

 

Natural, transgènic, exclusiu... L’objecte és un tomàquet.

 

CARLOTAOMS pretén transmetre un concepte de naturalesa evolutiva, mitjançant estampats, acabats, colors i formes. Les tres visions temporals hi estan reflectide, i busquen la necessària comoditat i utilitat de les peces, pilars identitaris sobre els quals s’assenta la marca.

 

 

Imatge: ONAM KALEA

 

Dissenyadores: Elisabet Carlota i Elisenda Oms
Marca comercial: CARLOTAOMS
C/ Carolines 13 entresòl 2a
T: +34 618 199 349 / 626 257 262

 

Web: www.carlotaoms.com
Mail: [email protected]
Facebook: www.facebook.com/CarlotaOmsDesign
Instagram: www.instagram.com/carlotaoms_barcelona