LOLA CASADEMUNT BY MAITE

LOLA CASADEMUNT -empresa líder en disseny, fabricació i comercialització de roba i accessoris per a la dona- va néixer fa 40 anys de la mà de la Sra. Lola Casademunt. L'any 1981 la fundadora va començar creant a mà llaços, diademes i altres accessoris de pèl, amb un estil molt personal, al soterrani de la seva casa a Cardedeu (Barcelona).

La seva il·lusió i ambició van fer que al cap de poc les seves peces ja es poguessin comprar en botigues pròximes. I en menys de dos anys, el seu gust pel detall, la seva elaboració artesanal i l'ús de materials d'alta qualitat va fer que LOLA CASADEMUNT es convertís en una empresa de referència nacional en complements de pèl.

Al cap de poc, Maite Casademunt, filla de la Sra. Lola, es va sumar a l'equip sent molt jove un cop finalitzats els seus estudis de Disseny.

Aviat, la seva incorporació va suposar un canvi de direcció en la companyia, enriquint-la amb la creació d'una línia de moda. El seu esperit inconformista i emprenedor juntament amb la seva capacitat de creació i passió per vestir a la dona amb un estil propi, va fer que la companyia es posicionés com una companyia de moda líder a Espanya.

Des de 2018, Maita Casademunt està al capdavant de la companyia com a presidenta i directora creativa. Aquest canvi generacional ha fet que s'hagin unit l'experiència d'un heritage de més de 40 anys, amb la il·lusió, la frescor i la visió més particular de Maite.

En l’actualitat

LOLA CASADEMUNT és una empresa pionera de moda que compta amb la línia de roba i complements homònima "LOLA CASADEMUNT" i la línia prèmium, "LOLA CASADEMUNT BY MAITE". Ambdues línies es renoven cada temporada oferint un total de quatre col·leccions anuals, seguint les tendències que marca el mercat, però sempre reinventades amb el segell singular de la marca.

ACID URBAN

COLLECTION

La proposta de LOLA CASADEMUNT BY MAITE per a la pròxima temporada tardor-hivern 2023-2024 és un fashion statement on l'estil modern i eclèctic continua regint les grans ciutats. En aquest cas, els protagonistes són volums com vestits, monos, conjunts, faldilles, jaquetes i hoodies, rics en textures i materials com teixits tècnics, brocats, jacquard, tweeds, pedreries i transparències. Tot això amb una paleta total black com a base que, combinada amb el contrast del groc neó i el rosa, donen vida a una col·lecció street on els accessoris tornen a estar molt present en forma de botes de cowboy i bosses brocades a to, i gorres de colors àcids. Un total look ideal que, en combinació amb l’animal print (de zebra i serp) i la logomania, ADN de la marca, en maximitza l’efecte sorprenent.

Theme: olxxx by Jose delSol.