El 080 Fashion Showroom impulsarà la internacionalització de la moda catalana a la 19ª edició de la passarel·la

080 Activitats
17 gen. 2017 - 00:00

Després de l’èxit de les dues passades edicions, el 080 Barcelona Fashion i el Clúster Català de la Moda (MODACC) tornen a sumar esforços per impulsar una nova edició del 080 Fashion Showroom dins del marc de la 19ª edició de la passarel·la catalana que tindrà lloc del 30 de gener al 3 de febrer al Teatre Nacional de Catalunya (TNC).

El 080 Fashion Showroom és un espai professional de venda i exposició, que s’inscriu en la vessant comercial del certamen de moda ja que va néixer amb l’objectiu de fomentar els contactes comercials i de negoci entre marques catalanes de moda i compradors internacionals. En aquesta 3ª edició del 080 Fashion Showroom hi seran presents prop d’una vintena d’empreses del sector tèxtil-moda català com Escorpion, Punto Blanco, Wom&Now, Loa by Lidia Aguilera o Yerse, que desfilen a la passarel·la 080. El showroom acollirà també altres firmes com Guitare.

Com en ocasions anteriors, aquesta acció es complementa amb una missió empresarial inversa protagonitzada per compradors internacionals. Quan falten 2 setmanes per a l’inici de la 19ª edició, ja han confirmat la seva presència una quinzena de representants de països com Estats Units, Xina, Mèxic, Rússia, Itàlia, França, Bèlgica i Japó entre compradors, agents i distribuïdors de prestigi, inclosos també compradors de plataformes de venda online de tot el món, un dels públics professionals clau en aquesta nova edició del 080 Fashion Showroom.

Al llarg de la setmana, s’organitzaran trobades b2b entre les firmes presents al showroom i els membres d’aquesta missió comercial, que s’acompanyaran d'un programa d’activitats de networking, una novetat d’aquesta edició.
 
D’altra banda i com ve sent habitual a les edicions d’hivern de la passarel·la, la 19ª edició del 080 acollirà la celebració del Barcelona Fashion Summit, que ha esdevingut un referent per als professionals del negoci de la moda. Aquest fòrum de debat organitzat per Moda.es reuneix els principals executius del sector al voltant d’un programa de ponències i taules rodones a càrrec de ponents de primer nivell per abordar temes rellevants per al sector. La que serà la seva 5ª edició se centrarà en el tema “Next Generation: el futur del negoci de la moda”, on s’abordaran aspectes com la nova generació de líders empresarials, els nous consumidors i les formes de management més innovadores amb directius i experts d’empreses com Grupo Cortefiel, Desigual, Zalando, Alibaba, Tous, Garrigues, Hawkers i Aristocrazy. La trobada tindrà lloc el proper 2 de febrer a la Sala Gran del TNC, dins del programa d’activitats paral·leles del 080 Barcelona Fashion.

Finalment, recordar que ja s’ha obert el període d’acreditacions per al públic professional per assistir a la 080 Barcelona Fashion. Els mitjans de comunicació i compradors interessats poden inscriure’s aquí.