LES ACTIVITATS PARAL·LELES DE LA 23ª EDICIÓ IMPULSEN EL NEGOCI DE LA MODA

080 Activitats
21 gen. 2019 - 00:00

Organitzat per la Generalitat de Catalunya, a través del Consorci de Comerç, Artesania I moda (CCAM), el certamen 080 Barcelona Fashion respon a diferents objectius, tant creatius com de negoci. El calendari de desfilades serveix per potenciar el talent i la creativitat de la moda catalana, mentre que les activitats paral·leles d’aquesta 23ª edició mirem més a la vessant de negoci.
.
D’una banda, l’organització juntament al Clúster Català de la Moda (MODACC), organitza el 4 i 5 de febrer la 7ª edició del 080 Barcelona Fashion Showroom, l’espai professional d’exposició i comercialització que posa en contacte a compradors internacionals amb marques catalanes de moda. El showroom adoptarà el format de trade show perquè les firmes participants exposin les seves col·leccions en un espai obert a compradors estatals i internacionals que podran tancar acords comercials in situ.
.
Així mateix, seguint l’èxit de la passada edició, l’oferta tornarà a concentrar-se en moda femenina i accessoris per ajustar-se a la demanda prevista. D’aquesta manera, algunes de les firmes participants en aquesta 7ª edició són Sita Murt, Yerse, Lola Casademunt, Naulover, Escorpion Studio Barcelona, Munich, SkunkFunk, Designers Society, Theo & Lea, amt., Nou Moscada, Nuria Serra i Bolsillo, entre altres.
.
D’altra banda, la 23ª edició de la passarel·la 080 Barcelona Fashion també acollirà una nova edició del fòrum professional anual Barcelona Fashion Summit, organitzat pel portal especialitzat Moda.es. Amb el lema “Any 0: Claus per reinventar el negoci de la moda”, tindrà lloc el 5 de febrer al Teatre Nacional de Catalunya (TNC) i reunirà els principals executius del sector al voltant d’un programa de ponències i taules rodones en què participaran algunes de les veus de referència pàtries.
.
Des d’emprenedors d’èxit com Marc Soler de 21 Buttons i Inés Arroyo de Lagaam fins a dissenyadors i empresaris emblemàtics com Agatha Ruiz de la Prada passant per executius de multinacionals com Inditex, Tous, Mango i Desigual, la cita compta amb perfils autoritzats per abordar els reptes de futur del sector en una cita imprescindible per als professionals de la moda, que va atraure en la seva última edició la xifra récord de 850 assistents.