L’OPEN ÀREA DEL 080 BARCELONA FASHION, MÉS PARTICIPATIVA QUE MAI

080 Activitats
14 jun 2018 - 00:00

Amb la voluntat d’obrir el món de la moda (i les portes del Recinte Modernista de Sant Pau) al gran públic, el 080 Barcelona Fashion torna a instal·lar l’Open Area, la zona del certamen de lliure accés. Per poder accedir i viure la gran festa de la moda en primera persona, només cal descarregar la invitació a través d’aquesta mateixa web.
.
Com a novetat d’aquesta 22ª edició, destaca el retorn del 080 Fashion Market, amb prop de 30 pop-up stores amb una variada oferta de moda i complements. Dissenyadors que desfilaran a la passarel·la com Brain&Beast, Krizia Robustella i Oscarleon estaran presents i se sumen a una selecció de firmes i dissenyadors que inclou: Alèxia Gustran, Bohemian Rapsody, Elianne Alcantara Studio, GemmaLopez Barcelona, Grey Sunglasses Laura Vita, MB2, Natasha Kartelian, Opuline, Organic Cotton Colours, Roser Martinez Joieria Creativa, Tarantana, Te para Tres, Th3 Warriors, UVVe, VSD Barcelona Jewels i What a Mesh.
.
Junt a la moda comercial, l’Open Area també tindrà un espai reservat a la moda més trencadora. En aquesta 22ª edició, comptarà, una vegada més, amb l’exposició de les millors tesines d’escoles de moda, demostrant el suport del certamen als talents emergents, que aquest juny s'estén fins a la passarel·la. Les nou escoles presents a l'Open Area són: Escola Superior de Disseny ESDi (Kevin Dumont); escola de la Dona (Júlia Pallaraols); Escola Superior de Disseny de Moda LCI Barcelona (Carlos Calvo); Idep Barcelona-Escola Superior d’Imatge i Disseny (Ana Carrión), ICM Institut Català de la Moda; IED Barcelona Escola Superior de Disseny (Brenda Melina Gonzalez Zuniga i Najjat Guerra Campuzano); LLOTJA Escola Superior de Disseny i Art; BAU Centre Universitari de Disseny de Barcelona (Ismael P. Ríos i Cristina Moro) i ILLA Escola d’Art i Disseny (Michelle Acosta i Marta Miñan). 
.
A més a més, també s’habilitarà el ja habitual village 080, amb els estands del patrocinadors i marques col·laboradores que en aquesta edició són Redken, NYX Professional Makeup, Hyundai, Mistinguett, Movistar, La Roca Village (patrocinadors) i Seagram’s, Sunbites, Red Bull, Fujifilm, Barcelona Beer Company, Siovann, CND Beauty, Rowenta, BCN Brand i Raffel Pagès (marques col·laboradores).
.
Els assistents també podran gaudir d’una cuidada oferta gastronòmica amb estands delicatessen i propostes lúdiques mentre no perden detall de les desfilades a través de pantalles habilitades als Jardins del Recinte Modernista de Sant Pau on s'ubicarà l’Open Area.