La firma de de moda emergent Killing Weekend guanya el concurs de 080 Barcelona Fashion i Rec 0.

080 Col·laboradors
13 nov. 2017 - 00:00

La passada edició de Rec.16 Stores va donar la benvinguda a la marca de moda emergent Killing Weekend, guanyadora del concurs organitzat pel festival de botigues pop-up i 080 Barcelona Fashion. L’objectiu és fomentar el talent jove i donar-li visibilitat al costat de les 100 marques i dissenyadors que participen en aquesta edició.
 
Un jurat professional, liderat per la dissenyadora Miriam Ponsa va escollir el guanyador entre tres finalistes: Killing Weekend, Fishkill i Blue Dolls. Aquests havien estat triats per votació popular, en aquest concurs organitzat via Facebook que dóna veu a nous noms del disseny. El jurat el completaven la periodista de moda Eugènia Sendra, un membre de 080 Barcelona Fashion i un membre de Rec Stores.
 
Aquesta és la 16ª edició d’aquest festival de moda que també incorpora música en directe, cultura i gastronomia per revitalitzar, durant un cap de setmana, el barri industrial del Rec d’Igualada. La directora general de Comerç, Muntsa Vilalta, va participar a la jornada inaugural i va visitar vàries pop-ups de dissenyadors del 080 Barcelona Fashion participants a la fira.