100 MARQUES I DISSENYADORS OMPLEN DE MODA EL REC D’IGUALADA

7 nov. 2017 - 00:00

Del 8 al l’11 de novembre el barri del Rec d’Igualada tornarà a omplir-se de vida amb la 17ª edició de Rec Stores, el més gran festival de botigues pop up de moda d’Europa, que a la seva passada edició d’estiu va reunir unes 120.000 persones. Una edició més, el Rec torna a créixer i ara són 100 les marques i dissenyadors de moda que es donaran cita per oferir vendes especials de les seves col·leccions passades i així donar sortida als seus estocs. Es tracta d’una cita única que combina el passat industrial d’aquest barri històric lligat a la indústria de la pell i la creativitat contemporània de dissenyadors i marques actuals.
.
Com passa a la passarel·la 080 Barcelona Fashion, a Rec Stores també aposten per combinar grans marques de moda amb dissenyadors emergents; encara que en el cas del festival de retail es dóna cabuda tant a noms nacionals com internacionals. D’aquesta manera, el visitant pot trobar una gran oferta de moda home, dona i infantil, així com complements de moda en un ambient que també dóna protagonisme a la música en directe i l’oferta gastronòmica en una zona de food trucks.
 
Si ens fixem en la moda, destaquen algunes incorporacions d’aquesta 17ª edició relacionades amb la passarel·la catalana com les marques de moda infantil Bóboli i Little Creative Factory. Juntament amb elles s’estrenaran també marques internacionals molt populars, com Reebok i Quiksilver, i altres d’autor com Samsoe Samsore i Sessùn, que se sumaran a noms ja fidels a la cita com Sita Murt, Antonio Miro –responsable del disseny de la samarreta oficial d’aquesta 17ª edició de Rec Stores-, Punto Blanco, Javier Simorra i Castañer.
 
Quant a la moda independent, Rec Stores manté el seu compromís amb la moda del 080 Barcelona Fashion i són molts els dissenyadors de la passarel·la que tindran la seva pop up store en el marc del festival com Txell Miras, Josep Abril, Miriam Ponsa, Who, Carlotaoms, Ssic and Paul i Pau Esteve. A més, en aquesta 17ª edició es reforça la voluntat de ser un aparador per al disseny emergent a través de la iniciativa Rec Pop Up Day Estrella Damm, que creix aquest novembre per donar visibilitat a un total de 20 marques al llarg dels quatre dies de festival. Costalamel, Maria Roch i Colmillo de Morsa són algunes de les firmes seleccionades per participar.
 
Tots aquests noms se sumen a una completa programació cultural gratuïta, que inclou des de concerts fins a presentacions de llibres, per què el visitant pugui haudir d’una jornada de compres atípica en un marc incomparable com és el Rec d’Igualada.