ACCIÓ PARTICIPATIVA PEL DISSENY DE LA SAMARRETA DE LA MARATÓ TV3 2018

24 jul. 2018 - 00:00

Amb l’objectiu de promoure la projecció del disseny en el sector de la moda i vincular-lo mitjançant una iniciativa solidària del sector audiovisual, el Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya (CCAM) i la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals organitzen conjuntament una acció participativa per trobar el millor disseny de la samarreta de La Marató de TV3 2018.
 
En el marc de la darrera edició de la passarel·la 080 Barcelona Fashion, la consellera d'Empresa i Coneixement, Àngels Chacón, i la vicepresidenta de la CCMA, Núria Llorach van signar l’acord de col·laboració per impulsar aquesta convocatòria dirigida a dissenyadors i dissenyadores de moda amb establiment operatiu a Catalunya, majors d’edat i amb un mínim de 10 col·leccions desenvolupades, que poden inscriure’s a través de la web del CCAM fins al 20 d’agost 2018 per presentar el seu disseny.
 
No és necessari que aquest estigui relacionat amb la temàtica de La Marató, que enguany tornarà a ser el càncer, la primera causa de mort entre els homes i la segona entre les dones. La Marató de TV3 2018, que s’emetrà diumenge 16 de desembre 2018, destinarà el seu esforç divulgatiu i impulsor a la recerca biomèdica del càncer, que permet un diagnòstic precoç i, de retruc, un més alt percentatge de curació i cronificació. El disseny guanyador de la samarreta de La Marató es presentarà durant la campanya de sensibilització prèvia al programa del 16 de desembre, on tindrà un paper destacat.
 
Amb la primera edició celebrada el 1992, La Marató de TV3 ha esdevingut el programa solidari i divulgatiu per excel·lència de TV3 i Catalunya Ràdio, amb una recaptació de 170 milions d’euros per a la investigació de diferents malalties. Una inciativa que suma les veus de molts diferents agents de Catalunya –mèdic-científic, ciutadania, afectats, etc- i que, enguany, també comptarà amb el millor disseny de samarreta sorgit a casa nostra la producció del qual anirà a càrrec de la multinacional catalana Mango.

Crèdits Foto: CCAM