Més d'una trentena de dissenyadors i marques desfilaran a la 21ª edició del 080 Barcelona Fashion

Dissenyadors
11 des. 2017 - 00:00

Del 29 de gener al 2 de febrer 2018 el Recinte Modernista de Sant Pau acollirà les desfilades d’un total de 32 marques i dissenyadors en el marc de la 21ª edició de la passarel·la 080 Barcelona Fashion.
.
L’organització es manté fidel a aquest emblemàtic espai modernista de Barcelona, que també va ser escenari de la festiva 20ª edició l’estiu passat. Els 32 dissenyadors i marques que presentaran les seves propostes de moda són: Agnés Sunyer; amt; Antonio Miro; Brain&Beast; Boboli; Custo Barcelona; Elena Estaun; Escorpion Studio Barcelona; E.S. Collection; Ester Ferrando; JinkSieminks; Jnorig; Krizia Robustella; Lebor Gabala; Little Creative Factory; LOA by Lidia Aguilera; Lola Casademunt; Mans Concept Menswear; Mietis; Miquel Suay; Miriam Ponsa; Naulover; Oscarleon; Pablo Erroz; Pilar del Campo; Punto Blanco, Sweet Matitos; Torras; Txell Miras; Verbena Atelier; Wom & Now; i ZE García.
.
Entre ells, trobem alguns nouvinguts a la passarel·la que s’estrenaran en aquesta 21ª edició. Són la firma de moda masculina de prêt-à-porter i estudi de sastreria Mans Concept Menswear; Ester Ferrando amb les seves creacions de punt amb un toc artesanal; la firma barcelonina de moda urbana Jinksieminks; el jove dissenyador Josué Quesada amb la seva marca Verbena Atelier; i la polifacètica Agnès Sunyer, que presentarà els seus dissenys de prêt-à-porter. 
 
A més a més, la 21ª edició de la passarel·la 080 Barcelona Fashion comptarà altra vegada amb el jove creador de moda dona ZE Garcia, que torna com a dissenyador convidat en una edició on tampoc hi faltaran les guanyadores de la passada edició d’estiu; Mietis (Premi 080 al Disseny Emergent) i Elena Estaun (Premi 080 a la Millor Col·lecció). Juntament amb elles, també desfilaran els joves dissenyadors que van debutar el juny d’enguany: Jnorig, amt i la marca de moda femenina Sweet Matitos.
 
La 21ª edició de la passarel·la catalana no s’oblida tampoc de l’habitual jornada dedicada a la moda infantil; que serà representada per les marques Little Creative Factory i Boboli. Precisament aquesta última presentarà una col·lecció ready to buy, com també ho faran les marques de moda Escorpion i Custo Barcelona. Altres firmes catalanes que participaran en aquesta edició d’hivern són Naulover, amb els seus dissenys elegants per a la dona; i Wom & Now, amb les seves peces femenines en clau deluxe.
 
D’altra banda, el 080 Barcelona Fashion es manté fidel al disseny independent de la mà dels creadors Miriam Ponsa; Oscarleon; Pablo Erroz i Txell Miras. Krizia Robustella també hi participarà amb la seva moda sport deluxe; la firma Antonio Miro presentarà la seva moda impecable per a home i dona; Brain&Beast tornarà a sorprendre amb els seus dissenys agosarats; Lebor Gabala donarà una nova lliçó de minimalisme i elegància en punt i teixits de qualitat; LOA by Lidia Aguilera pujarà a la passarel·la la seva essència mediterrània, mentre que Pilar del Campo tornarà a presentar una dona sofisticada i atrevida a la seva desfilada.
 
Completen el grup de dissenyadors i marques d’aquesta 21ª edició les firmes de moda íntima Punto Blanco, amb dissenys per a home i dona; i la innovadora marca E.S. Collection (50% hombre y 50% mujer).
 
En total, 32 dissenyadors i marques de moda que participaran en aquesta nova edició del 080 Barcelona Fashion, una iniciativa impulsada pel Departament d’Empresa i Coneixement, mitjançant el Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya (CCAM) amb l’objectiu de posar en valor dos actius importants: d’una banda, la tradició de la indústria tèxtil a Catalunya; i, de l’altra, el prestigi de Catalunya i sobretot de la seva capital, Barcelona, com a pol de talent de la moda i el disseny.
 
Conscients de la importància del sector tèxtil-moda català, l’objectiu és consolidar Catalunya com a referent de la generació i projecció del disseny de moda, contribuir a la seva internacionalització i alhora a la relocalització de la producció tèxtil a Catalunya, a banda de potenciar la cultura de la moda, vincular-la a altres indústries creatives i acostar-la al ciutadà.
.
A partir del mes de gener,  s’obrirà el període d’acreditacions per al públic professional. Premsa i compradors es podran acreditar a través d’aquesta mateixa web.