SWEET MATITOS ARRENCA AMB VOCACIÓ INTERNACIONAL

Dissenyadors
22 set. 2017 - 01:05

Dins del marc de les 080 Barcelona Fashion Nights per celebrar la 20ª edició de la passarel·la 080 el passat mes de juny, va fer el seu debut Sweet Matitos, una nova firma atelier de moda que va seduir amb la seva aposta per l’elegància i la cura en els detalls. Es tracta del projecte més nou de Francesc Maristany, propietari del grup Met, i la seva parella, Matías Jaramillo, l'experiència dels quals s’ha traduït en l’ambiciós pla d’arrencada d’aquesta nova firma catalana.
 
A través d’agents, distribuidors comercials i quatre showrooms permanents a París, Londres, Berlín i Mèxic, Sweet Matitos comença la seva trajectòria amb pas ferm i visió internacional ja que el seu objectiu és començar a 12 mercats i superar els cinc milions d’euros de facturació el pròxim any. Per això, s’han proposat entrar als millors punts de venda d’Espanya i de l’estranger, amb atenció a Llatinoamèrica i Estats Units, mercats a què esperen arribar des de la seva nova seu a Mèxic.
 
Amb un equip actual d’onze persones i el suport del grup logístic Met, que lidera Maristany, Sweet Matitos es proposa portar la moda catalana molt lluny, en consonància amb l’esperit d’internacionalització que es defensa tant des de la passarel·la 080 Barcelona Fashion com des del Consorci de Comerç, Artesania i Moda (CCAM) amb les seves diferents iniciatives.