AUBERGIN


Passarel·la
2 març 2019 - 00:00
.
“Visual optimism” és el nom de la nova col·lecció d’Aubergin per a la tardor-hivern 2019-20. Està inspirada en la dècada dels 70, una època de color i optimisme a càrrec de figures com l’il·lustrador Antonio Lopez, l’artista Andy Warhol i dones poderoses i plenes d’estil com Diane von Furstenberg. La proposta també agafa referències de la sensualitat i l'univers cromàtic de l’obra de Gustav Klimt.
.

Així, la marca d’Anna Uimonen i Nevean Holmes presenta una col·lecció que juga amb dues línies diferenciades: una més femenina que es tradueix en dissenys en teixits vaporosos i estampats juganers, i una segona d’aire estructurat derivada de la sastreria masculina, amb talls rectes i oversize. D’aquesta manera, Aubergin se suma al joc de trencar les fronteres de gènere com també ho fan altres creadors de la 23ª edició tan dispars com Esaú Yori, Pablo Erroz i Chulaap.