Proximitat i internacionalització, les claus de la propera edició de la fira textil BSTIM

14 nov. 2016 - 00:00

La tercera edició  de la fira tèxtil BSTIM (Best Solutions in Textile Manufacturing) se es celebrarà els dies 22 i 23 de febrer a Igualada. Després de l’èxit de les dues passades edicions, amb què es van tancar comandes per valor de més de 4 milions, aquesta nova edició posa l’atenció en la moda de quilòmetre 0; és a dir, aquella moda que es fabrica amb criteris de proximitat i sostenibilitat i, per tant, és més respectuosa amb el medi ambient, una corrent que està agafant protagonisme en les tendències de consum actual a Europa, i a tot el món.
.
Una altra de les novetats de la tercera edició d’aquesta fira tèxtil es la seva vocació internacional. Segons l’organització, en l’edició anterior ja hi havia presència internacional amb compradors arribats de països com Estats Units i Rússia. Però en aquesta ocasió, s’ha fet un esforç extra a l’hora de convidar a distribuïdors estrangers d’alta capacitat de compra i es programaran reunions comercials entre ells i els expositors per facilitar l’augment de comandes.
.
Aquestes són les dues novetats més destacades d’aquesta nova edició de BSTIM que pretén establir aquesta fira com un dels referents europeus quant a moda de proximitat. Cadascuna de les dues edicions anteriors va reunir més de 60 expositors i 1.400 visitants, amb representants d’importants marques de moda com Desigual, Loewe i Cortefiel amb la qual cosa s’espera que aquesta sigui l’edició de consolidació de BSTIM i es superin aquestes xifres.