ELS SPONSORS DE LA 20ª EDICIÓ DEL 080 BARCELONA FASHION

Sponsors
22 jun 2017 - 00:00

Com dissenyadors i públic, els sponsors són un element clau del 080 Barcelona Fashion perquè pugui desenvolupar-se amb èxit. Una de les novetats d’aquesta 20ª edició és el debut de Zalando com main sponsor, al costat de Moritz. Amb la seva participació, la botiga de moda online mostra el seu suport al talent emergent de joves dissenyadors espanyols, un dels seus principals mercats, amb l'objectiu de fer la moda més accessible. Zalando no només estarà present al Village amb un photobooth, una zona reservada amb bar i música; sinó que també és el responsable de la festa de la 20ª edició del 080 Barcelona Fashion la nit del 28 de juny, en el marc de la programació especial de les 080 Barcelona Fashion Nights.
 
Juntament amb Zalando, Moritz torna a demostrar el seu suport a la moda catalana com main sponsor del 080 Barcelona Fashion en la seva vintena edició. La companyia cervesera de Barcelona també comptarà amb un stand al Village, on portarà a terme una acció de col·laboració amb Krizia Robustella i tots els visitants, a més de ser la beguda oficial del brindis del backstage i photocall.
 
A nivell de patrocinadors, trobem diferents noms habituals de la passarel·la 080 Barcelona Fashion, que confirmen el seu compromís amb el talent emergent, la creativitat i la tradició tèxtil a Catalunya. Una vegada més, Redken exerceix de perruqueria oficial per, en col·laboració amb Teen&Trends by Raffel Pagès, crear els looks que els dissenyadors han imaginat per a les seves creacions sobre la passarel·la.
 
Per la seva banda, Royal Bliss també és patrocinador en aquesta edició d’estiu com a tònica oficial. Comptarà amb un stand al Village on refrescar-se de la calor entre desfilada i desfilada. El vehicle oficial d’aquesta 20ª edició serà Nissan, que s’encarregarà de tots els transfers de VIPs i premsa, a més d’estar present al Village amb el seu últim model Nissan Micra. També a l’Open Area trobarem a La Roca Village que s’involucra amb el seu projecte se suport al talent Barcelona Designers Collective by La Roca Village, mostrant al seu stand del Village de 080 una selecció de les creacions dels dissenyadors que formen part del projecte. Una novetat d’aquesta 20ª edició és la presència de Las 2 vacas de Danone, que també exerceix de patrocinador amb un stand al Village habilitat a l’Open Area, la zona oberta al públic general.
.
Com partner tecnològic, Movistar repteix com patrocinador del 080 Barcelona Fashion a través de l’aportació de fibra òptica i proveïdor de telecomunicacions. A més, com a la passada edició d’hivern, comptarà amb un stand al Village dedicat a la primera edició de la seva iniciativa Movistar Barcelona Fashion Film Festival, l’únic certamen d’aquesta temàtica a Barcelona. La convocatòria de candidatures està oberta fins al juliol i es pot realitzar des de la web oficial del festival i directament des del seu stand al 080 els dies del certamen, del 26 al 30 de juny al Recinte Modernista de Sant Pau.
 
Gramona també repeteix com patrocinador en aquesta edició com vi i cava oficial. Estarà present al photocall i també a diverses activitats paral·leles. Tanca el grup de patrocinadors, Red Bull. La beguda energètica també estarà present al Village amb un stand obert al públic general.
 
Quant a col·laboradors, Rowenta torna a exercir de planxat oficial  i de cura del cabell a través de la seva línia Premiu Care. Per la seva part, MAC Cosmetics també repeteix com maquillatge oficial y el seu equip de professionals dirigits per Baltasar Gonzákez-Pinel, director artístic de MAC i Maite Tuset, sènior artist de MAC, se encarregaran de crear els looks, naturals o de fantasia, segons cada col·lecció. Completant els col·laboradors de bellesa, CND Beauty serà, una vegada més, la manicura oficial del 080 Barcelona Fashion i en aquesta 20ª edició donarà un protagonisme especial al nail art, seguint la tendència d’altres passarel·les internacionals.
 
Bijou Brigitte també repeteix com marca col·laboradora del 080 Barcelona Fashion. En la seva segona edició, firmarà el collar que rebran periodistes i personalitats dins del Welcome Pack oficial del 080 Barcelona Fashion, entre d’altres accions. Per la seva part, Solan de Cabras també repeteix presència com col·laborador com aigua oficial del certamen, mentre que BCN Brand s’encarregarà dels uniformes oficials del TV Channel i dels hostes, apart de desfilar sobre la passarel·la, com ñes habitual a les edicions d’estiu de la passarel·la. Sony també serà marca col·laboradora en aquesta 20ª edició com patrocinador tecnològic oficial de l’exposició “20 edicions 080 Barcelona Fashion”.  Finalment, la sala Safari s'uneix a 080 com a marca col·laboradora oferint una barra de pagament en el Village i dins de la zona VIP. També oferirà la festa de clausura de 080 BCN Fashion el dijous 29 a la seva sala.