ELS SPONSORS DE LA 24ª EDICIÓ DEL 080 BARCELONA FASHION

Sponsors
19 jun 2019 - 00:00

Perquè un certamen com el 080 Barcelona Fashion es desenvolupi amb èxit, el suport dels patrocinadors és clau. La 24ª edició comptarà amb 8 sponsors i 10 marques col·laboradores. Pel que fa als patrocinadors, Eithad Airways, la línia aèria nacional d’Abu Dhabi, mostra el seu suport a la moda i a Barcelona com a patrocinador principal del 080 Barcelona Fashion en la que és la primera edició que participa. Per la seva part, SEAT repeteix com a servei de mobilitat de la setmana de la moda de Barcelona i també exerceix de patrocinador principal.
.
Redken és un altre sponsor habitual i dona suport un any més a la moda com a perruqueria oficial de la passarel·la. La marca de productes professionals de perruqueria té com a missió formar i inspirar els seus estilistes, a més d’oferir productes innovadors que traslladen la creativitat i l’esperit de Nova York als salons de perruqueria. A la 080 ho aconseguirà de la mà de Raffel Pagès, el seu partner de perruqueria al backstage de la passarel·la. Aquí també trobarem NYX Professional Makeup, sponsor que des del backstage reforça de nou el seu vincle amb la moda com a maquillador oficial de la 080 Barcelona Fashion.
.
La Roca Village manté el seu compromís amb la moda i el talent emergent i repeteix com a sponsor una edició més. També Mistinguett torna a la 080 com a cava oficial a més d’impulsar un concurs de disseny emergent en col·laboració amb Oscarleon. Thuya Professional Line serà per segona vegada la firma manicurista oficial de la 080 Barcelona Fashion en la seva aposta per la moda oberta, creativa i internacional. Amb la seva línia Deluxe, posarà el toc final als looks de bellesa de les models sobre la passarel·la amb els seus esmalts de color sumblim i professional. Tanca el grup de patrocinadors Rowenta que, una vegada més, s’ocuparà del planxat dels dissenys dels creadors i marques que desfilaran a la 080 i també participarà en el look de bellesa juny a Redken amb la seva gamma Hair Care.
.
Quant a les marques col·laboradores, Lay’s Gourmet participa a la 080 amb presència en un espai exclusiu a l’Open Area per oferir la degustació dels seus snacks gourmet als assistents. Seagram’s repeteix com a ginebra oficial i oferirà la possibilitat de gaudir dels seus magnífics gin-tonics també en aquest espai de lliure accés als Jardins del Recinte Modernista de Sant Pau. Per la seva part, EPSON col·labora amb una activitat paral·lela: la taula rodona “B-SEARCULAR: Una nova oportunitat per a la moda. Una gran oportunitat per al planeta” que posa el focus en la moda sostenible a partir de dissenys sorgits de residus plàstics del mar i la tecnologia d’impressió SureColor d’EPSON.
.
Una altra joint venture serà la de la firma col·laboradora Light&Free amb Brain & Beast, que dissenyarà dues faldilles unisex per a la marca. A més, tindrà presència en un espai exclusiu del Village Area. Vitamin Well també col·labora refrescant el backstage amb presència a algunes desfilades. Per la seva banda, Font Vella participa altra vegada com a aigua oficial, a banda de presentar el seu nou producte Fronter, aigua mineral amb gas i suc de llima i llimona.
.
També són col·laboradors l’hotel Sofia, com a localització per a la roda de pemsa i allotjament de VIPs d’aquesta edició; Atrezzo, amb els seus productes de merchandising de moda de primer nivell; Crimons, lloguer de mobiliari, desenvolupament i producció de muntatges efímers per a esdeveniments de tot tipus que vestirà l’espai de Marina Vela amb els seus productes; Marina Vela, com a localització de la 080 Barcelona Fashion Beach i Bexfy, amb presència a l’Open Area.