TOTES LES ACCIONS DELS SPONSORS I COL·LABORADORS DE LA 22ª 080 BARCELONA FASHION

Sponsors
19 jun 2018 - 00:00

L’estiu és a punt de començar i en pocs dies Barcelona tornarà a esdevenir la gran festa de la moda de la mà del 080 Barcelona Fashion. Enguany el certamen arranca dilluns 25 de juny amb el nou concepte 080 Barcelona Fashion Beach i les desfilades de moda bany de Guillermina Baeza i Como un Pez en el Agua. Red Fish, el restaurant del Club Patí de Vela Barcelona acollirà aquestes desfilades en la seva terrassa de 250m2 situada directament sobre la platja.

El mateix dilluns 25 a la tarda les desfilades tornaran a l’impressionant conjunt arquitectònic del Recinte Modernista de Sant Pau i des d’aquest moment el públic general podrà accedir a l’Open Area on, entre altres reclams, s’habilitaran els espais dels patrocinadors i col·laboradors d’aquesta 22ª edició. Per poder accedir a l’Open Area, el públic general només ha de sol·licitar la seva invitació a través d’aquesta web, on descarregar un codi QR.
 
Redken, la firma de productes de perruqueria professional, torna a exercir un any més de perruqueria oficial del 080 Barcelona Fashion, creant els pentinats ad hoc per a cada desfilada des del backstage en col·laboració amb l’equip d’estilistes i perruquers de Raffel Pagès, també present en aquesta edició de 080.
 
NYX Professional Makeup, la firma de maquillatge nascuda a Los Angeles, també torna a exercir de patrocinador oficial creant els looks de make up de tendència de les desfilades del 080 Barcelona Fashion.
 
La marca Mistinguett, que ja va pujar a la passarel·la a la darrera edició d’hivern del 080 Barcelona Fashion, torna a aliar-se amb la moda d’avantguarda del 25 al 29 de juny al recinte de Sant Pau de Barcelona. Al village 080, de lliure accés, durà a terme una acció amb Oscarleon dimarts a la tarda, i a la zona VIP de la 080 Barcelona Fashion se serviran els moderns i glamourosos Brut, Brut Nature i Brut Rosé Mistinguett, uns escumosos vestits estilosament de dalt a baix.
 
En canvi, Hyundai s’estrena com a patrocinador i partner automovilístic en aquesta 22ª edició, presentant el nou Hyundai KONA, un cotxe que desprès seguretat en si mateix, està sempre connectat i que fa que tot sigui més senzill al volant. La marca també donarà a conèixer el nou model KONA amb dos cotxes exposats al village al llarg de la setmana i portant a terme tot el servei de transfers de l’organització per la ciutat durant la setmana de la moda de Barcelona.
 
Movistar, media partner novament d’aquesta edició del 080 Barcelona Fashion, presentarà dins de les Sessions Movistar+ de la 080 la preestrena d’”Antonio López, sexe, moda i color”, un documental de James Crump que recorda l’il·lustrador més influent dels anys 70 i màxim precursor de la diversitat en la moda. A través dels testimonis de Grace Coddington, Jessica Lange, Bill Cunningham i altres, coneixerem l’ascens a l’olimp de la fama d’aquest gran il·lustrador que, junt amb el seu seguici de models i muses, es comportava com una estrella de rock. La projecció tindrà lloc dimecres 27 de junt a les 11:30 h a la Sala Francesc Cambó del Recinte Modernista de Sant Pau. “Antonio López, sexe, moda i color” estarà disponible l’agost en Movistar+, dins de la seva consolidada aposta pels millors documentals de prestigi relacionats amb el món de la moda. Per accedir a la projecció, un s’ha de registrar per a l’accés a l’Open Area des d’aquesta mateixa web.
 
La Roca Village també repeteix com a sponsor, confirmant el seu compromís amb la moda i el talent emergent així com el seu suport a la difusió de la moda catalana al món.
 
El grup Costa Este animarà l’Open Area amb un DJ tota la setmana i una barra on es podran disfrutar els còctels més estiuencs.
 
Quant a les firmes col·laboradores, Seagram’s s’estrena en aquesta 22ª edició com a ginebra oficial i comptarà amb una degustació d’aquesta icònica ginebra a la zona Village. Una altra marca que també debuta a la 080 Barcelona Fashion és Sunbites amb una acció per donar a conèixer els seus deliciosos snacks de multicereals. Per la seva part, Red Bull torna a col·laborar amb presència a diferents espais del Recinte Modernista de Sant Pau, però aquesta vegada presentant ORGANICS by Red Bull, el seu nou refresc no energètic, orgànic i una autèntica essència natural de la marca.
 
Acompanya també com firma col·laboradora Fujifilm, amb una acció al village on disposarà d’un Instax Stage perquè el públic pugui viure un moment de fama i es faci fotos instantànies per dur-se de record. Barcelona Beer Company es converteix en la cervesa oficial d’aquesta 22ª edició i refrescarà els assistents entre desfilada i desfilada. Siovann també debuta en aquesta edició, amb la seva beguda saludable amb base d’aigua de mar, disposant de neveres al backstage i una zona chill out per a les models.
 
A més d’exercir altra vegada com a manicura oficial al backstage, CND Beauty també disposarà d’un estand al village amb una acció amb un manicurista internacional. Per la seva banda, Font Vella s’estrena com a partner d’aigua en aqiesya edició d’estiu. Rowenta continua la seva relació amb 080 Barcelona Fashion, col·laborant amb el planxat oficial de la passarel·la i firma de haircare, i tancant el grup de firmes que recolzen el gran certamen de moda tenim a BCN Brand, que exerceix de nou com marca d’uniformes oficials sense oblidar-nos de la participació de l’estudi de disseny barceloní RS-Barcelona que cedirà divertits futbolins per gaudir a la zona Village per al mix perfecte de fashion & fun!