SWEET MATITOS TANCA LES DESFILADES DE LA 4ª JORNADA DEL 080 BARCELONA FASHION

29 jun 2017 - 22:06

Sweet Matitos, nova firma atelier de projecció internacional, ha tancat la jornada d’avui del 080 Barcelona Fashion amb la presentació de la seva primera col·lecció “Sweet Life” en el marc de les Nits del 080 Barcelona Fashion. Una proposta per a la primavera-estiu 2018 que aposta per una dona de diferents cares: romàntica, serena, natural o majestuosa, però sempre elegant i amant dels teixits de la millor qualitat i factura.

Per la seva banda, l’encarregat d’obrir les desfilades del matí ha estat el dissenyador Adrià Machado amb la seva marca AMT. El debutant ha presentat “Mirage SS18”, una línia inspirada en els miratges i les il·lusions òptiques que apareixen per les altes temperatures i que ell ha traduït en uns dissenys de línia austera que juguen amb teixits com lli, cotó, viscoses, transparències i encoixinats per marcar la diferència.
 

 
Després ha pujat sobre la passarel·la del 080 Barcelona Fashion la moda bany de Como un pez en el agua amb la seva col·lecció “To beach or not to beach” amb què ha volgut difuminar les fronteres entre la platja i el carrer. Maillots amb volants, bralettes en denim i tops estampats conviuen amb bikinis i banyadors sofisticats que eleven la moda a peça de tendència.
 
Punto Blanco ha estat el següent a la passarel·la per presentar “Naughty SS18”, una col·lecció inspirada en l’estil urbà dels anys 90. Els blocs de color, l’estil esportiu i les siluetes oversize d’estil retro caracteritzen una proposta d’actitud moderna i rebel que es declina en una paleta de colors bàsics i frescos.


 
La dissenyadora Elena Estaun ha tancat les desfilades del matí amb “Ethnic Vibes”, la col·lecció que ha suposat el seu debut sobre la passarel·la del 080. La creadora fusiona joies amb peces de roba per presentar un nou concepte de “vestimenta joia” que li serveix per mostrar com la dona s’ha anat adaptant als canvis històrics, sempre amb el millor estil. Amb un look beauty potent i molta actitud, les models han mostrat un estil camaleònic, ètnic, urbà i transgressor, que són la base d’una nova elegància.
 
Ja a la tarda Wom&Now ha presentat “Hypnotic” per a la primavera-estiu 2018 on looks estampats i molt lluminosos executats en teixits vaporosos han donat pas, després, a creacions més sòbries quant a colors, però amb la mateixa sofisticació que caracteritza aquesta firma de moda dona.


 
Després ha arribat el torn de Torras que, inspirant-se en l’esperit beatnick dels anys 50 als Estats Units, ha mostrat la seva col·lecció masculina “Beat Generation”. L’inconformisme i les ganes de llibertat es tradueixen en uns dissenys més agosarats dels habituals a la firma a través de sutils estampats, de looks mix&match i del protagonisme absolut de la caçadora de cuir, emblema d’aquest moviment.
 
Finalment, Naulover ha pres el relleu a la passarel·la amb “Dark Lido”, la col·lecció amb què celebra el 60è aniversari de la firma de moda dona. Una proposta per a la primavera-estiu 2018 amb què reinventa les flors, les ratlles i el tweed per a un look que s’inspira en el lido dels anys 20 però l’actualitza a través de maxi volums, la incorporació de brodats i detalls de Swarovksi.